اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با هدف پایداری فرآورش گاز انجام شد؛

اتصال خط 48 اینچ کنگان به پالایشگاه فجر جم

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران از اتصال خط 48 اینچ کنگان به پالایشگاه فجرجم با هدف پایداری فرآورش گاز خبر داد.

اتصال خط 48 اینچ کنگان به پالایشگاه فجر جم
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری اظهار داشت: با متصل شدن خط لوله 56 اینچ خروجی پالایشگاه فجرجم به خط 48 اینچ کنگان، پایداری فرآورش گاز این پالایشگاه در منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران بیش از پیش تقویت شد.
مدیر منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران در توضیح عملیات موسوم به 5300، گفت: در این عملیات خط لوله هشت اینچ مایعات گازی و 48 اینچ کنگان به خروجی 56 اینچ پالایشگاه فجرجم در کیلومتر یک این پالایشگاه متصل شده است.
خدری تصریح کرد: عملیات اتصال خط لوله خروجی پالایشگاه فجرجم به خطوط لوله یاد شده بدون توقف در فعالیت تولیدی این پالایشگاه و تخلیه لوله‌ها از سیال گاز انجام شده است.
وی اذعان داشت: در این عملیات که با تکیه بر توان نیروهای متخصص منطقه 10 انجام شد، خط لوله 56 اینچ خروجی پالایشگاه فجرجم در عمق پنج متری از زیرخطوط هشت اینچ میعانات گاز و 48 اینچ کنگان با در نظر گرفتن تمام موارد ایمنی عبور داده شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول