اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

اجرای 250 برنامه فرهنگی دینی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 250 برنامه فرهنگی دینی در کنگان خبر داد.

اجرای 250 برنامه فرهنگی دینی در کنگان
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در گسترش و ترویج فرهنگ والای اسلامی و قرآنی دارد و در شهرستان کنگان شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی هستیم.
وی افزود: مردم کنگان دارای اعتقادات مذهبی بالایی هستند و همواره در مراسمات و مناسبت‌های مذهبی مشارکتی فعالانه داشته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 250 برنامه فرهنگی دینی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 254 برنامه فرهنگی و دینی در شهرها و روستاهای کنگان اجرایی شده و استقبال خوبی از این برنامه‌ها به عمل آمده است.
اهرمی تصریح کرد: آگاهی یافتن مردم و دیگر ادارات و موسسات از عملکرد یک اداره، تاثیر بسیار بزرگی بر افکار عمومی دارد و نشان از مهم بودن و اهمیت داشتن وظایف آن اداره است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: این اداره در نیمه نخست سال 90 برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی متعددی انجام داده و در تمام روستاها و مناطق دوردست نیز شاهد فعالیت‌های قرآنی و مذهبی هستیم.
اهرمی از برگزاری بیش از 45 دوره آموزشی قرآنی در کنگان خبر داد و گفت: دوره‌های مختلف آموزشی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تفسیر، تجوید و سایر رشته‌های قرآنی در سطوح و پایه‌های مختلف برگزار شده و اساتید برجسته‌ای در این دوره‌ها در کار آموزش همکاری داشته‌اند.
وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 14 خانه قرآن در روستاهای مختلف شهرستان ثبت رسمی شده‌اند و جوانان شهرستان کنگان در این خانه‌های قرآنی عضویت دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه دینی اظهار کرد: این اداره آماده حمایت از پروژه‌های پژوهشی در رشته‌های مختلف دینی و مذهبی است و در سال جاری در این راستا تلاش خوبی توسط دانشگاهیان و اندیشمندان علوم دینی در بندر کنگان انجام گرفته است.
اهرمی افزود: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اشراف خوبی بر سازمان تبلیغات دارند و در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مذهبی و قرآنی عملکرد بسیار مطلوبی داشته است و انتظار داریم این روند تداوم یابد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول