اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد:

پرداخت 3 هزار و 940 میلیارد ریال کمک بلاعوض به بازرگانان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اردبیل از پرداخت 3 هزار و 940 میلیارد ریال کمک بلا عوض به تجار و بازرگانان خبر داد.

پرداخت 3 هزار و 940 میلیارد ریال کمک بلاعوض به بازرگانان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  بهروز پورسلیمان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات در اردبیل اظهار داشت: این مبلغ علاوه بر جوایز صادراتی است که قرار است به صادرکنندگان پرداخت شود.
وی یادآور شد: بلند قامتان صادرات استان باوجود تمام مشکلات تولید از جمله افزایش نرخ ارز، قیمت تمام شده ارزی، افزایش تحریم‌ها، کمبود حامل‌های انرژی، عدم توسعه روابط با همسایگان و... توانسته‌‌اند وجهه صادراتی استان را در کشور جلایی نوین بخشند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اردبیل با یادآوری اینکه قدرت رقابت محصولات صادراتی ما به دلیل تحریم‌ها کاهش یافته است، افزود: در بازار هدف به دلیل تضاد قیمت‌های داخلی و خارجی ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها این امر اتفاق افتاده که امیدواریم با تدبیر درست مسئولان این مانع نیز برطرف شود.
پورسلیمان تصریح کرد: پرداخت یارانه‌های پیش‌بینی شده در قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها و حل مشکلات واحدهای تولیدی، تقویت سیستم‌های نظارتی بر شرکت‌های حمل و نقل، پرداخت یارانه توسط سازمان توسعه تجارت ایران برای صادر‌کنندگان به منظور شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی، پرداخت و به روز رسانی جوایز صادراتی واحدهای تولیدی صادرکنندگان، اجرای بسته حمایت از صادرکنندگان و... از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و بر آنها تاکید می‌شود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اردبیل راه نجات استان از اقتصاد ضعیف را رشد و توسعه صادرات، توجه به گمرکات استان، حل معضلات صادرکنندگان، ‌سرمایه‌گذاری و توسعه آبگرم‌های معدنی و سرمایه‌گذاری در معادن اعلام کرد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اردبیل با تاکید بر استفاده از تجربیات کشورهای محروم از نفت و گاز خاطرنشان کرد: باید مدیریت‌های عملی از حمایت‌های سرمایه‌گذاری به منصه ظهور برسد تا به این طریق بتوانیم وجهه صادرات استان را بیش از این رونق دهیم.
پورسلیمان اظهار امیدواری کرد: در سال آینده خیز بلندی در عرصه تجارت خارجی استان برداشته شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از صادرکنندگان نمونه و واحدهای تولیدی و صنعتی برتر در حوزه‌های بازرگانی، عمومی، کشاورزی و صنایع و معادن تجلیل شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول