اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان کار نمایشگاه کالاهای بازرگانی همدان

خبرگزاری فارس: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی، خانگی، فرش ماشینی و کفپوش همدان به کار خود پایان داد.

پایان کار نمایشگاه کالاهای بازرگانی همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی همدان، برگزاری «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی، خانگی، فرش ماشینی، موکت و کفپوش» در شرایط اقتصادی فعلی نشان از ظرفیت بالای بخش صنعتی ایران دارد.
برگزاری این نمایشگاه در هنگامی که انواع و اقسام تحریم‌ها سعی دارد بازار کالاهای بازرگانی در ایران را به انزوا بکشاند، نشان از پویایی و رونق بازار اقتصادی در کشور دارد و در یک افق دید نزدیک شکوفایی مقتدرانه‌ای را پیش روی صنعت ایران می‌گشاید. برگزاری این نمایشگاه به خوبی اثبات کرد که در شرایط بحرانی صنعت نمایشگاهی به عنوان صنعتی میانجی می‌تواند به کمک دیگر بخش‌ها بشتابد و به ایجاد تعادل در بازار خرید و فروش کالا کمک شایانی داشته باشد.
با توجه به رشد 20 درصدی حضور واحدهای خارج از استان در نمایشگاه امسال و خصوصاً نمایندگی‌هایی از چهار کشور صاحب‌نام در عرصه تولید لوازم خانگی و بازرگانی، علاوه بر موارد ذکر شده، ثابت کننده تأثیر و اهمیت بازار منطقه در کشور است و با توجه به زیرساخت‌های موجود بسیار شایسته است تا کارشناسان و مسئولان اقتصادی در امر برنامه‌ریزی‌های  کلان استانی این نکات را مدنظر داشته باشند.
این نمایشگاه از نهم تا 14 آبان ماه در سه سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه با وسعتی بالغ بر 8 هزار مترمربع فعالیت کرده و 80 نوع محصول و برند مختلف را در معرض دید عموم همشهریان قرار داد.
در این نمایشگاه ارائه محصولات تولید شده با کیفیت بالا و طراحی زیبا و خدمات‌دهی مناسب در کنار تنوع کالا توانست رضایت مصرف‌کنندگان را فراهم آورد. انواع فرش‌های ماشینی، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، هود، سینک، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ظروف غذاخوری، وسایل ریز و تزئینی خانگی و... از عمده محصولاتی بود که در این نمایشگاه عرضه شد.
لازم به یادآوری است نمایشگاه بین‌المللی استان همدان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی کالاهای بازرگانی، خانگی، فرش ماشینی، موکت و کفپوش توانست محیطی مناسب و مطلوب را به منظور رقابت سالم نمایشگاهی و اقتصادی برای عرضه کنندگان و مصرف کنندگان فراهم آورد.
نمایشگاه بین‌المللی استان همدان در برنامه بعدی خود از تاریخ 29 آبان ماه تا چهارم آذرماه «ششمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته»، «ششمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری» و «نهمین نمایشگاه تخصصی پاک‌کننده‌ها، شوینده‌ها و مواد آرایشی و بهداشتی» را برپا خواهد کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول