اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت عید غدیر؛

دانش‎آموزان سادات بهبهانی تکریم شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت عید سعید غدیر، همایش بزرگ تکریم از دانش‎آموزان سادات بهبهانی در تالار معلم این شهرستان برگزار شد.

دانش‎آموزان سادات بهبهانی تکریم شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان ظهر امروز در همایش تکریم از دانش‌آموزان سادات بهبهانی که در تالار معلم این شهرستان با حضور مسئولان و جمعی از خانواده‌های این بزرگواران برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت این روز و واقعه آن به اندازه‌ای است که اگر پیامبر به آنچه از سوی خداوند به او فرمان داده شد، عمل نمی‌کرد، رسالتش ناقص مانده و هیچ‌گاه کامل نمی‌شد.
وی تصریح کرد: موضوع ولایت بسیار مهم بوده و ادامه‎دهنده راه پیامبر نیز باید ویژگی‌های آن حضرت را داشته باشد تا رسالت حضرت محمد‎(ص) بر جای خود باقی مانده و از بین نرود.
علی فاکر خاطرنشان کرد: آیه‎ای نیز در قرآن به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت اشاره شده و طبق فرمان خداوند هیچ‌گاه مردم بدون راهنما نخواهند ماند.
وی در ادامه در خصوص این همایش گفت: این مراسم با هدف شناخت و آشنایی سادات با یکدیگر و تشکیل انجمن‌های سادات در مدارس با حضور قریب به 700 دانش‌آموز سید، در این روز برگزار و هدایایی به رسم یادبود به آنها اعطا شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان در خصوص هدف از تشکیل انجمن‌های سادات در مدارس نیز اظهار داشت: این انجمن‌ها با هدف آشنایی سادات با وظیفه این قشر در انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ علوی و غدیر در مدارس تشکیل خواهند شد.
وی در ادامه همچنین از نواخته شدن زنگ غدیر در مدارس بهبهان خبر داد و بیان کرد: صبح امروز و به‌مناسبت عید غدیر، در همه مدارس شهرستان، زنگ غدیر نواخته شده و مراسم مختلف و مفرحی برای دانش‌آموزان اجرا شد.
فاکر در پایان مراسم گفت: همچنین در دبیرستان شاهد باقرالعلوم‎(ع) نیز از دو دانش‎آموزی که در جشنواره خوارزمی سال‎جاری در فناوری نانو‎ تکنولوژی حائز رتبه برتر شده بودند تقدیر شده و هدایایی به رسم یادبود به آنها اعطا شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول