اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در عید سعید غدیر انجام می‌شود؛

دیدار مسئولان ملارد از سادات تحت پوشش امداد

خبرگزاری فارس: در عید سعید غدیر مسئولان شهرستان ملارد با خانواده‌های سادات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار می‌کنند.

دیدار مسئولان ملارد از سادات تحت پوشش امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، فرماندار ملارد اعلام کرد: در روز عید سعید غدیر برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و مذهبی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
ناصر بورد تاکید کرد: اهمیت و جایگاه این عید بر کسی پوشیده نیست، لذا باید با تعامل و همکاری این مراسم را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.
به گفته وی، جشن بزرگ غدیر با همکاری دستگاه‌های مختلف در این شهرستان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه جشن‌های مشابه در مساجد، مدارس و هیئت‌های مذهبی شهرستان ملارد نیز با حضور و همکاری اقشار مختلف مردمی برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: بازدید از خانواده محترم سادات تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های شبکه بهداشت و درمان، تهیه و توزیع کتاب جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی در دستور کار این ستاد قرار دارد.
همچنین فرمانداری ملارد با همکاری جهاد کشاورزی و اداره اوقاف و امور خیریه ایستگاه‌های صلواتی در نقاط پر تردد شهر برپا و در ناوگان حمل و نقل عمومی و برخی ادارات خدمات‌رسان تخفیف ویژه اعمال شود.
ضمن اینکه جام ولایت عنوان مسابقاتی ورزشی است که در این ایام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول