اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همایش نقاشی غدیر در مراغه برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم همایش نقاشی با موضوع غدیر از سوی واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه در فرهنگسرای ولیعصر این شهر برگزار شد.

همایش نقاشی غدیر در مراغه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم همایش نقاشی با موضوع غدیر از سوی واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه در فرهنگسرای ولیعصر این شهر برگزار شد.
در این همایش یک‌روزه که صبح امروز برگزار شد، 30  نفر از نقاشان مراغه شرکت داشتند و در پایان از آفرینندگان 10 اثر برتر در دو رده سنی بزرگ سال و کودکان تجلیل شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه در این همایش گفت: هنر بهترین وسیله برای ابراز احساسات درونی انسان‌ها است.
قادر جویا افزود: انسان‌ها در طول تاریخ تلاش کرده‌اند با استفاده از ابزارهای مختلف احساسات درونی خود را در قالب‌های هنری به نمایش بگذارند.
وی اظهار کرد: هنرمندان نقاش نیز با آفریدن نقش بر روی بوم احساسات درونی خود را بر روی کاغذ سپید و بوم نقاشی پیاده می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با اشاره به برنامه‌های شهرداری در توسعه مراکز فرهنگی دز این شهر افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه در صدد ایجاد فرهنگسرا در محلات و نقاط مختلف شهر است.
وی گفت: هدف شهرداری از توسعه فرهنگسراها کشف استعدادهای هنری و کمک به رشد افراد مستعد در زمینه‌های مختلف هنری است.
جویا، از فرهنگسرای ولیعصر به‌‌عنوان بهترین مکان برای فعالیت‌های هنری جوانان و نوجوانان یاد کرد و افزود: استقبال خوب مردم از برنامه‌های این فرهنگسرای حضرت ولیعصر مراغه در طول تابستان نشانگر علاقه‌مندی مردم به برنامه‌های هنری است.
در پایان این همایش یک‌روزه از صاحبان آثار برتر تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول