اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به شکرانه استقرار نظام ولایی در ایران؛

جشن عید غدیر باشکوه‎تر از همیشه برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: با عنایت به استقرار نظام ولایی در ایران و به برکت حضور رهبری فرزانه و توانمند در راس نظام جشن عید غدیر را با شکوه‎تر از همیشه برگزار خواهیم کرد.

جشن عید غدیر باشکوه‎تر از همیشه برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور عتیقی صبح امروز در دیدار با جمعی از دانش‎آموزان شهرستان آزادشهر ضمن تبریک فرارسیدن این عید فرخنده و مبارک اظهار داشت: بزرگداشت عید غدیر خم از جمله برنامه‎های همیشگی مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان است و در این میان مردم ایران متشکل از اقشار و اقوام مختلف با شوق و ذوق خواصی به سراغ این ایام می‎روند.
وی اضافه کرد: با عنایت به بیداری اسلامی کشورهای منطقه و بروز جنبش وال استریت در بسیاری از کشورهای غربی و استعمارگر و مهم‎تر از همه به برکت حضور ولایت فقیه که از دستاوردهای واقعه غدیر خم است عید امسال رنگ و بوی دیگری دارد و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و مورد توجه قرار بگیرد.
عتیقی با اشاره به موفقیت‎های روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‎های بین‎المللی بیان داشت: بخش زیادی از این موفقیت‎ها در سایه تلاش و ممارست شما دانش‎آموزان صورت می‎گیرد که با عنایت به شناختی که از شما داریم می‎توانید بیشتر از این ها هم موفق باشید و در میادین مختلف و باعث افتخار خود، خانواده و کشور باشید.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی ابراز امیدواری کرد مطالعات روزمره افراد جامعه به ویژه دانش‎آموزان بیش از گذشته باشد و در این میان توجه به کتاب‎های دینی و مطالعه زندگی بزرگانی چون علی ابن ابیطالب(ع) که حاوی درس‎های بزگی است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است همزمان با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در شهرستان زنگ غدیر در مدارس این شهرستان به صدا درآمد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول