اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم شهرکرد در مجلس خواستار شد:

ضرورت توسعه فرودگاه بین‌المللی شهرکرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار لازم است تا فرودگاه شهرکرد توسعه یابد.

ضرورت توسعه فرودگاه بین‌المللی شهرکرد
نصرالله ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: توسعه فرودگاه‌ها می‌تواند به منزله موتور توسعه اقتصاد کشور باشد و در این راستا نقش صنعت حمل و نقل هوایی و صنعت توریست به عنوان دو بازوی قوی فرودگاه‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه امروزه حمل و نقل را شریان اقتصادی کشور می‎نامند، افزود: امروزه تمام‌ صاحب‎نظران معتقدند که بدون حمل و نقل مناسب و پیشرفته نمی‌توان توسعه سایر بخش‌های اقتصادی را تضمین کرد.
ترابی با نامطلوب ارزیابی وضعیت فرودگاه شهرکرد، گفت: با توجه به اینکه ایران از سوی کشورهای غربی و به‌ویژه آمریکا در تحریم اقتصادی به‌سر می‎برد این عامل در گرفتن مجوز پروازهای هوایی برای این فرودگاه مشکل ایجاد کرده است، از سویی دیگر توزیع نامناسب امکانات هوایی نیز بر کیفیت ارائه خدمات از سوی فرودگاه شهرکرد تاثیر‌ نامطلوبی گذاشته
است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرودگاه شهرکرد با تجهیز ناوگان هوایی با کمبود مسافر مواجه نخواهد شد، گفت: متاسفانه با وجود مسافر تاکنون این فرودگاه از داشتن سیستم مجهز محروم است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس تاکنون مذاکرات بسیاری با وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور به‌منظور ارائه تجهیزات مناسب به این فرودگاه صورت گرفته است که تاکنون بی‌نتیجه مانده است.
ترابی ادامه داد: در صورت تخصیص این امکانات به فرودگاه شهرکرد خط پرواز به سایر نقاط کشور در این فرودگاه راه‌اندازی خواهد شد.
وی فرودگاه شهرکرد را به عنوان نماد عمران و توسعه استان عنوان و خاطرنشان کرد: توسعه فرودگاه شهرکرد می‌تواند سبب جذب گردشگران نیز باشد.
ترابی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه جذب سرمایه‌گذار در تلاش برای انجام اقدامات مطلوبی هستیم، اعلام کرد: با توسعه فرودگاه در سرمایه‌گذاران انگیزه ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول