اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه اراک:

پروازهای فرودگاه اراک افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه اراک از رایزنی با شرکت هواپیمایی ثامن‌الائمه به منظور افزایش پروازها در این فرودگاه خبر داد.

پروازهای فرودگاه اراک افزایش می‌یابد
محمدحسن مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر روزهای سه شنبه و پنج  شنبه هر هفته پرواز اراک مشهد از این فرودگاه برقرار است که به دنبال افزایش تعداد این پروازها هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر میزان استقبال شهروندان از پروازهای فرودگاه خوب است و در صورتی که با شرکت ثامن‌الائمه به توافق برسیم علاوه بر افزایش پروازهای مشهد، پروازهای کیش و سوریه را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد.
مدیر فرودگاه اراک با اشاره به آغاز تطویل باند از 20 روز گذشته خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات خاک‌برداری به اتمام رسیده و عملیات خاکریزی به منظور تطویل باند در انتظار نظر نهایی مشاور مربوطه است.
مرتضوی گفت: اجرای عملیات روشنایی باند نیز در حال تهیه نقشه و طرح است که بلافاصله بعد از تهیه طرح اجرایی خواهد شد.
وی در خصوص نحوه پروازها در شرایط نامساعد جوی اذعان داشت: تا زمانی که شرایط جوی مشکلی برای پروازها به وجود نیاورد پروازها انجام خواهد شد، اما در صورتی که شرایط جوی اجازه پرواز ندهد مسافران به تهران اعزام و از طریق فرودگاه‌های تهران اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول