اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل راه و ترابری خراسان جنوبی خبر داد:

4 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای ورودی فرودگاه بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری خراسان جنوبی گفت: برای ساخت ورودی ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی بیرجند به اعتباری معادل 4 میلیارد و 100 میلیون تومان نیاز است که باید برای تامین این اعتبار چاره‌ای اندیشیده شود.

4 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای ورودی فرودگاه بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند ابراهیم نصری سه‌شنبه‌شب در شورای ترافیک خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید ورودی به ترمینال و سایت جدید فرودگاه بیرجند احداث شود، اظهار داشت: در جلسه وزیر راه نیز این موضوع مطرح شد که با وجود کلیه محدودیت‌ها با ساخت تقاطع غیر همسطح در این محور موافقت صورت گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه در این محل شیب تند و قوس تندی وجود دارد باید حتما یک تقاطع غیرهمسطح در این محور ایجاد شود.
مدیر کل راه و ترابری خراسان جنوبی به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ساخت یک پل به عرض 15 متر طراحی شده است.
نصری ادامه داد: همچنین مسیر ورودی به فرودگاه بیرجند به طول 900 متر و عرض 22 متر طراحی شده است که باید در این محدوده اجرا شود.
وی به اعتبار مورد نیاز برای این پروژه اشاره کرد و افزود: برای ساخت پل به 230 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم همچنین اعتباری معادل یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای مسیر 900 متری ورودی نیاز است همچنین 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برای جاده جدید و تکمیل این پروژه مورد نیاز است.
مدیر کل راه و ترابری خراسان جنوبی ادامه داد: در کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه 4 میلیارد و 100 میلیون تومان است.
نصری از قول مساعد وزیر مربوط برای تکمیل این پروژه خبر داد و اظهار داشت: تاکنون تنها 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که می‌توان این پروژه را آغاز کرد ولی به دلیل واقع شدن این پروژه در ورودی شهر باید در مورد تامین اعتبار قبل از آغاز پروژه تصمیم گیری شود تا نیمه کاره متوقف نشود.
وی خواستار همکاری شرکت هواپیمایی کشور در ساخت این پروژه در فرودگاه بیرجند شد و گفت: ما می‌توانیم با مشارکت این شرکت این پروژه مهم را به سرانجام برسانیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول