اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر کمیته نظام آراستگی فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد:

آغاز دومین مرحله بازدیدهای کمیته نظام آراستگی در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته نظام آراستگی اداره کل فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: دومین مرحله بازدید اعضای کمیته نظام آراستگی اداری از همه واحدهای اداری و مراکز تابعه در حال اجراست.

آغاز دومین مرحله بازدیدهای کمیته نظام آراستگی در زنجان
فریبا نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کمیته نظام آراستگی اداری مشتمل بر ساماندهی‌، نظم و ترتیب، پاکیزه ‌سازی‌، استاندارد سازی و انضباط است.
 وی افزود: دومین بازدید اعضای کمیته نظام آراستگی اداری ازمراکز تابعه و همه واحد های اداره کل آغاز شده است.
دبیر کمیته نظام آراستگی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: اعضای کمیته ضمن بازدید در راستای حفظ آراستگی اداری و ایجاد محیطی شاداب و مطلوب برای کارکنان و ارباب رجوع‌، رهنمود‌های لازم را ارائه می‌کنند.
وی افزود: نخستین مرحله از این بازدیدها در شش ماهه اول سال جاری صورت گرفته و برگزیدگان این مرحله از بازدید پس از تصویب در کمیته تشویق اداره کل تقدیر می‌شوند.
نظری ادامه داد: با به کارگیری سیستم نظام آراستگی اداری‌، سازمان قادر است با استفاده بهینه از منابع، لوازم و تجهیزات خود به نحو چشمگیری بر کارائی خود بیفزاید.
وی بیان کرد: با سازماندهی مناسب لوازم، امکانات و تجهیزات نسبت به تفکیک و تشخیص موارد ضروری و غیر ضروری اقدام می‌شود.
دبیر کمیته نظام آراستگی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با به کارگیری نظم و ترتیب دسترسی به وسائل اداری و امکانات مورد نیاز را تسهیل کرده و با پاکیزه‌ سازی محیطی شاداب و با نشاط و مطلوب را برای کارکنان و مشتریان فراهم آورد.
وی یادآور شد: تشخیص اقلام ضروری از غیرضروری و دور کردن غیر ضروری‌ها از محیط کار و تعمیرات جزیی و برطرف ساختن نواقص از اهداف نظام آراستگی است.
 نظری آشنایی با نظام آراستگی در واقع آشنایی با چگونگی مدیریت مطلوب محیط کار است که این نظام در سازمان‌های تولیدی و خدماتی بسیاری از کشورهای جهان استقرار یافته است.
وی بیان کرد: استقرار نظام آراستگی نتایج با ارزشی در سامان‌دهی و مرتب کردن محیط های کاری و ایجاد عادت‌های مطلوب و فرهنگ مشتری‌گرایی داشته است.
وی گفت: این سیستم در برخی از سازمان‌های تولیدی و خدماتی کشور ما به اجرا درآمده است، اما متأسفانه در آموزش و پرورش مورد توجه قرار نگرفته است.
دبیر کمیته نظام آراستگی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: نظام آراستگی با تاکید بر آراستگی جنبه‌های سخت و نرم محیط‌های کاری، روحیه، نشاط، ایمنی و کیفیت را به ارمغان می‌آورد و با حذف محدودیت‌های محیطی، کارآیی و سلامت کارکنان را افزایش می‌دهد.
وی افزود: نظام آراستگی علاوه بر ماهیت آرام‌بخش در محیط کار، موجب استقرار نظم در محیط کاری می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول