اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری نخستین همایش کار آفرینی ویژه دختران جنوب تهران

خبرگزاری فارس: نخستین همایش کارآفرینی ویژه دختران جنوب تهران در شهرری برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش کار آفرینی ویژه دختران جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز نخستین همایش کارآفرینی با حضور شهرسازان جوان به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و محلی در مجموعه فرهنگی ورزشی فرهنگسرای ولاء برگزار شد.
اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه 4 با همکاری اداره رفاه و خدمات اجتماعی، واحد کارآفرینی منطقه 20 و مدیران محلات دولت‌آباد و شهادت، نخستین همایش کارآفرینی ویژه دختران را در فرهنگسرای ولاء  برگزار کرد.
در این همایش شهرسازان جوان هنرستان فنی و حرفه‌ای ایثار، کار و دانش آیت الله صدر و فنی و حرفه‌ای فدک به همراه والدین خود حضور داشتند و با مبحث کارآفرینی آشنا و از تجربیات کارآفرینان نمونه و کارشناسان برتر دعوت شده در این همایش بهره‌مند شدند.
در این همایش سمیه سپهری، محمد خرمی­دشتی از کارآفرینان نمونه و تقی­پور از مدرسان رشته فنی و حرفه‌ای به ایراد سخنرانی پرداختند و از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به اجرای تئاتر توسط شهرسازان جوان مدرسه ایثار با موضوع کارآفرینی و اجرای موسیقی و پخش کلیپ مدارس با موضوع کارآفرینی اشاره کرد و در پایان به کارآفرینان برتر مدارس جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول