اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان خبر داد:

برگزاری همایش روز ملی خانواده در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: همزمان با روز ملی خانواده جشن بزرگ خانواده ویژه کارکنان وزارت کشور در سطح استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش روز ملی خانواده در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن روز ملی خانواده که در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را انجام هماهنگی‌های لازم برای تکریم خانواده‌های کارمندان استانداری‎ها و فرمانداری‎ها اعلام کرد.
وی اظهار داشت: 25 ذی‌الحجه، روز نزول سوره مبارکه هل اتی به عنوان روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است که این جشن نیز در راستای ارج نهادن به نهاد خانواده برگزار می‌شود.
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان همچنین افزود: برگزاری چهار همایش در سطح استان، تعیین سالن همایش، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با استفاده از هنرمندان شهرستانی، دعوت از سخنران کشوری و استانی از مهمترین مصوبات این جلسه است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس نیز در این جلسه که با حضور مسئول روابط عمومی استانداری و برخی از معاونان فرمانداری‎های استان برگزار شد گفت: در اسلام تاکید ویژه‌ای بر مسئله خانواده شده که نشان از اهمیت جایگاه خانواده است.
محمدتقی قزل‎سفلی اظهار داشت: باید خانواده‎های با ترفندهای دشمنان آشنا کنیم تا از گزند جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان در امان باشد.
رئیس روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری گلستان نیز بر حضور همه خانواده‌های وزارت کشور در این جشن تاکید کرد.
حسین عاشور گفت: با برگزاری این جشن باید حضور خانواده‌های وزارت کشور را قدرت و قوت ببخشیم.
وی با بیان اینکه این همایش باید شیوه تازه‌ای داشته باشد بر تعامل و همکاری نزدیک فرمانداری‎ها در برگزاری این جشن تاکیدکرد.
رئیس روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری گلستان بر استفاده از ظرفیت‌های فرمانداری‎های استان در این زمینه تاکید کرد: تا با حضور هنرمندان فضایی با نشاط برای خانواده بزرگ وزارت کشور فراهم شود. 
رئیس گروه برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان اینکه سالن فرهنگ و ارشاد این شهرستان محل برگزاری همایش است افزود: این سالن ظرفیت 520 نفر را داراست.
رضا باقری افزود: این برنامه 30 آبان در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول