اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار چهاردانگه اسلامشهر خبر داد:

تشییع یکی دیگر از شهدای حادثه ملارد در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: بخشدار چهاردانگه اسلامشهر گفت: یکی دیگر از شهدای حادثه ملارد فردا در اسلامشهر تشییع می‌شود.

تشییع یکی دیگر از شهدای حادثه ملارد در اسلامشهر
علیرضا میرزابلوچ دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پیکر پاک یک شهید حادثه ملارد فردا در چهاردانگه این شهرستان تشییع می‌شود.
وی اعلام کرد: پیکر مطهر یکی از شهدای والامقام حادثه روز شنبه، فردا در بخش چهاردانگه محل سکونت این شهید تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عباس (ع) این منطقه به خاک سپرده خواهد شد.
میرزابلوچ افزود: پیکر شهد ستار ناصری از پرسنل رسمی سپاه در مرکز نظامی شهید مدرس ملارد فردا ساعت 30/12 بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از مسجد سیدالشهدا شهرک مطهری به سمت گلزار شهدای امامزاده عباس (ع) تشییع می‌شود.
بخشدار چهاردانگه گفت: این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد، بیعت دوباره امت شهید‌پرور منطقه با آرمان‌های والای امام و شهدای این انقلاب خواهد بود.
ظهر روز شنبه ساعت 30/13 بر اثر انفجار زاغه مهمات مرکز نظامی سپاه در ملارد، 17 نفر از فرزندان رشید ایران اسلامی به دیدار حق شتافتند و 16 نفر دیگر نیز مجروح شدند که در حال حاضر تعدادی از این مجروحان در مراکز درمانی بستری و تحت مداوا می‌باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول