اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:

فرهنگ تقدیر از شهروندان نمونه ترویج یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: می‌خواهیم با برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در قزوین، فرهنگ تقدیر از شهروند نمونه را ترویج داد و دستگاه‌های مختلف به معرفی شهروندان نمونه بپردازند.

فرهنگ تقدیر از شهروندان نمونه ترویج یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سعید وزیری‌نژاد یکشنبه شب در جشنواره شهروند برگزیده که در فرهنگسرای بانو حضرت فاطمه (س) برگزار شد، بیان کرد: شهروند خوب شاخص‌های متنوعی دارد و هر کس از دید خود می‌تواند این شاخص‌ها را تعریف کند و از نظر ما همه ملت ایران شهروند برگزیده هستند و در عرصه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و غیره این موضوع را ثابت کردند.
وی ادامه داد: کسانی که در مراحل مختلف انتخاب می‌شوند نیز شهروند برگزیده هستند، در انتخابات شورا، ریاست جمهوری، انتخابات صنفی و اجتماعی افرادی که انتخاب می‌شوند در واقع شهروندان برگزیده هستند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: برای انتخاب شهروند نمونه در قزوین از دو ماه پیش کارگروهی تشکیل شد و مقرر شد شاخص‌هایی را تدوین کنند تا به انتخاب افراد برسیم و از این ‌رو کارگروهی در مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری شکل گرفت.
وی عنوان کرد: کسانی که در امر مبارزه با مواد مخدر همکاری داشتند و کسانی که در نجات جان همنوعان خود تلاش کردند و همچنین موارد انتظامی و ترافیکی از جمله شاخص‌هایی نیروی انتظامی در انتخاب بود و در کارگروه شهرداری نیز ما سعی کردیم شهروند برگزیده را از دیدگاه سازمان تخصصی خود نگاه کنیم.
وزیری‌نژاد اعلام کرد: با توجه به این دیدگاه برای نمونه از سازمان تاکسیرانی خواستیم با لحاظ شاخص‌هایی نظیر رعایت انصاف، وجدان و عدم تخلف، تاکسیران نمونه را معرفی کند و نزدیک به 10 سازمان شهرداری که خدمات می‌دهند شهروندان نمونه را انتخاب کردند که این انتخاب بر اساس نگاه تخصصی سازمان‌ها بود و الا انتخاب شهروند نمونه سخت است.
وی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم با برگزاری این جشنواره فرهنگ تقدیر از شهروند نمونه را ترویج کرده و این برنامه هر سال تکرار شود و ان‌شاالله بتوانیم در راستای معرفی الگوهای نمونه گام برداریم و دستگاه‌های مختلف به معرفی شهروندانی که مساعدت به حوزه کاری آنها دارند، بپردازند و این موضوع مبدل به رویه‌ای شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: برای دوره بعد جشنواره نشانه‌هایی مانند ادب، ایثار، وجدان و مسئولیت شناسی در نظر گرفته می‌شود که در 10 شاخص تدوین شده و با مشارکت دستگاه‌های مختلف این امر را خواهیم داشت.
وی اذعان داشت: امروز 28 نفر به عنوان شهروند نمونه معرفی می‌شوند که این انتخاب در این جشنواره با نگاهی از زاویه دو دستگاه شهرداری و نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول