اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی سپاه چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

توزیع 2 هزار جلد کتاب بین روستاهای مرزی کشور

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: از سوی سپاه این استان تعداد 2 هزار جلد کتاب بین اهالی روستاهای مرزی در منطقه شمال‌غرب کشور توزیع شد.

توزیع 2 هزار جلد کتاب بین روستاهای مرزی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نعمت‎الله عبداللهی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: این اقدام فرهنگی با هدف گرامیداشت دهه ولایت و امامت و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه کتاب‌های توزیع شده پیرامون موضوعات قرآنی، عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی است، افزود: این تعداد جلد کتاب در موضوعات مختلف بین جوانان و خانواده‌های روستاهای آلواتان، دولوتو و میرآباد توزیع شد.
عبداللهی ادامه داد: با استقبال بسیار خوبی که از این اقدام فرهنگی به‎عمل آمد، بیش از 200 جلد قرآن کریم نیز از طرف روابط عمومی و تبلیغات یگان رزم سپاه به مشتاقان مصحف آسمانی اهدا شد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت اقدامات فرهنگی در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن تأکید کرد و گفت: امروز وظیفه نویسندگان بسیجی است که با افشای توطئه‌های دشمن خاکریزهای جنگ نرم را یکی پس از دیگری به تصرف خود درآورند.
وی با بیان اینکه ‌استکبار جهانی از نام بسیج در هراس است، گفت: استکبار جهانی با تجربیاتی که از لشکر مخلص خدا طی سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی دارد توان و قدرت قابله سخت با این لشکر الهی را در خود نمی‌بیند.
عبداللهی یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی را طراحی کردند اما با هوشیاری،‌ درایت موسس انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همچنین اطاعت و پیروی آحاد مردم بسیجی از ولایت فقیه، این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.
وی با بیان اینکه در مقابله با جنگ نرم هوشیای، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه حرف اول را می‌زند، گفت: وظیفه نویسندگان، خبرنگاران و نخبگان این است که با اطلاع‌رسانی و افشای توطئه‌های دشمن، استکبار جهانی را در این میدان هم شکست دهند و خاکریزهای جنگ نرم را یکی پس از دیگری به تصرف خود در آورند.
عبداللهی خاطرنشان کرد: مستحکم کردن سطوح ذهنی، احساسات و اعتقادات جامعه به ویژه جوانان از جمله وظایفی است که اهل بصیرت در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول