اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اداره راه و ترابری استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص بیش از 623 میلیارد اعتبار به راه و ترابری کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل راه و ترابری استان کرمانشاه از اختصاص بیش از 623 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رهبری در بخش حمل و نقل جاده‌ای‌، ریلی و وزارت راه و شهرسازی استان خبر داد.

اختصاص بیش از 623 میلیارد  اعتبار به راه و ترابری کرمانشاه
حیدر مطاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره مصوبات سفر رهبری برای اداره راه و ترابری استان کرمانشاه اظهار کرد: در مجموع بیش از 623 میلیارد تومان اعتبار به راه و ترابری کرمانشاه اختصاص یافته که در بخش حمل و نقل جاده‌ای‌، ریلی و وزارت راه و شهرسازی هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: مبلغ 600 میلیارد تومان از این اعتبارات برای احداث و زیرسازی خط راه‌آهن مسیر کرمانشاه به خسروی به مسافت 260 کیلومتر اختصاص یافته است.
مدیر‌کل اداره راه و ترابری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین 23 میلیارد تومان برای ساخت و بهسازی راه‌ها و آسفالت جاده‌های روستایی استان در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: تامین مالی اجرای راه‌آهن غرب کشور ملایر ـ کرمانشاه به طول 170 کیلومتر تا پایان سال 91 از دیگر مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه بوده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول