اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری باشت:

بیشترین خدمات‌رسانی در باشت مربوط به راه و ترابری است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری باشت گفت: در حال حاضر بیشترین خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان در میان دستگاه‌های اجرایی مربوط به راه و ترابری است.

بیشترین خدمات‌رسانی در باشت مربوط به راه و ترابری است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره راه و ترابری این شهرستان اظهار داشت: خدماتی که در این دولت در زمینه ساخت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شد تا سال‌های متمادی در اذهان باقی خواهد ماند.
وی ماندگارترین خدمت دولت در حوزه راه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به محور یاسوج به بابامیدان دانست و افزود: این محور چندین سال در رکود به سر می‌برد تا اینکه به همت دولت کنونی شاهد استفاده مردم این استان و بخش زیادی از مردم سایر مناطق کشور و استان‌های همجوار از آن هستیم.
سرپرست فرمانداری باشت بزرگ‌ترین خدمات این دولت در حوزه راه روستایی را مربوط به تکمیل و اجرای راه روستایی زیلایی دانست و افزود: راه روستایی زیلایی بزرگ‌ترین پروژه راه روستایی کشور بود که با همت و درایت این دولت و پی‌گیری مسئولان عالی استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شد.
وی از راه و ترابری به‌عنوان موفق‌تربن ادارات خدمات رسان به این شهرستان و مردم آن نام برد و تصریح کرد: خدمات شایسته راه و ترابری و مجموعه مسئولان خدوم آن بر هیچ کس در این منطقه پوشیده نیست که امیدواریم با افزایش اعتبارات در این بخش شاهد تحولات بیشتری در زمینه راه‌سازی و ترمیم و تعمیر محورهای ارتباطی باشیم.
معاون راه روستایی اداره‌کل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با تاکید بر اینکه هنوز ماموریت این نهاد برای تکمیل راه‌های روستایی به پایان نرسیده، اظهار کرد: همکاران ما در این مجموعه مصمم هستند تا با رایزنی‌های گسترده با مسئولان کشوری و وزارتخانه مربوطه اعتبارات بیشتری برای تکمیل راه‌های روستایی اخذ کنند.
الله‌کرم جانی‌پور به پیگیری‌های خوب مسئولان عالی استانی و رایزنی آن‌ها با مسئولان این وزارتخانه سخن به میان آورد و گفت: همه مسئولان در این استان بر این عقیده‌اند که پیشرفت و توسعه تنها با جاد‌ه‌های امن و باکیفیت میسر شده چرا که امروزه راه محور آبادانی و توسعه است.
این مسئول امور راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم داریم تا پایان سال 90 همه راه‌های روستایی بالای 50 خانوار این استان را از نعمت راه مناسب آسفالته برخوردار کنیم.
جانی‌پور خدمات راه‌سازی در شهرستان باشت را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به نوپا بودن این شهرستان نیازمند توجه بیشتر به حوزه راه‌سازی در باشت هستیم.
وی تصریح کرد: با توسعه راه‌های روستایی در این شهرستان شاهد افزایش مهاجرت معکوس روستاییان خواهیم بود که این موضوع موجب رونق و توسعه صنعت گردشگری، کشاورزی و باغداری در روستاها خواهد شد.
در این آیین علی دیانتی‌پور به‌عنوان مدیر جدید راه و ترابری باشت معرفی و از زحمات قربانعلی مرادی قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول