اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم کشتی شهرستان جم خبر داد:

دعوت 3 کشتی‌گیر شهرستان جم به تیم ملی نوجوانان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی شهرستان جم از دعوت 3 کشتی‌گیر شهرستان جم به تیم ملی نوجوانان خبر داد.

دعوت 3 کشتی‌گیر شهرستان جم به تیم ملی نوجوانان
حسین غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای استعدادهای ورزشی ارزشمندی است و با توجه بیشتر و افزایش امکانات می‌توانیم شاهد رشد چشمگیری در ورزش این شهرستان باشیم.
وی افزود: در چند سال اخیر توجه خوبی به کشتی جم انجام شده و این تلاش نتیجه‌بخش بوده و موفقیت‌های خوبی در این رشته حاصل شده است.
سرمربی تیم کشتی شهرستان جم از دعوت 3 کشتی‌گیر شهرستان جم به تیم ملی نوجوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: با درخشش کشتی‌گیران شهرستان جم در مراحل استانی و مسابقات کشوری، سه نفر از کشتی‌گیران جوان این شهرستان سهمیه انتخابی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران را کسب کردند.
غریبی در تشریح جزئیات این خبر تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که به میزبانی استان تهران برگزار شد؛ جلال مدیری، سیدمهدی اسپندار و شهریار یوسفی به ترتیب در اوزان 42، 46 و 76 کیلوگرم موفق به دریافت سهمیه انتخابی تیم ملی نوجوانان شدند.
وی با اشاره به توانمندی‌ کشتی‌گیران جم و آمادگی کامل آنان گفت: علی‌رغم اینکه تنها چند سال از تأسیس رشته ورزشی کشتی در شهرستان جم می‌گذرد، تاکنون استعدادهای فراوانی کشف شده و افتخارات فراوانی حتی در مسابقات جهانی کسب شده است.
مربی تیم کشتی شهرستان جم در ارتباط با اعضاء تیم منتخب استان بوشهر برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اضافه کرد: تیم منتخب استان بوشهر متشکل از 10 کشتی‌گیر، همگی از شهرستان جم بودند و این برای نخستین بار در تاریخ کشتی استان بوشهر است که همه‌ اعضاء تیم منتخب این استان از یک شهرستان باشند و بدون تردید این نمونه‌ای از سطح و جایگاه فنی کشتی‌گیران جم و استعدادهای فراوان در این رشته‌ محبوب ورزشی است.
غریبی با تأکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولین، ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شوند
وی اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و رونق ورزش کشتی در استان بوشهر و شهرستان جم بهره می‌بریم و امیدوار هستیم در تمام رده‌های سنی شاهد افتخارات بیشتری در ورزش کشتی کشور و آسیا و جهان باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول