اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان یزد:

همه حجاج یزدی در سلامت کامل هستند

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: همه حجاج کاروان‌ها یزد در سلامت کامل به سر می‌برند.

همه حجاج یزدی در سلامت کامل هستند
محمود اسدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: امسال 2هزار و 35 نفر از یزد به حج تمتع اعزام شدند که همه این افراد در سلامت کامل مناسک خود را در منا انجام داده و به قربانی گوسفند پرداختند.
وی افزود: هیچ سانحه یا تصادفی یا بیماری خاصی حجاج یزدی را درگیر نکرده است و حجاج پس از پایان مناسک حج، به سمت مدینه و زیارت بارگاه نبی مکرم اسلام و قبرستان بقیع حرکت خواهند کرد.
اسدزاده بیان کرد: امسال حجاج یزدی در قالب 13 کاروان و با پنج پرواز از ششم تا نهم آبان‌ماه سال جاری از طریق فرودگاه شهید صدوقی با سلامتی کامل به مکه مکرمه اعزام شدند.
وی زمان برگشت حجاج یزدی را نیز از ششم آذرماه اعلام کرد و افزود: حجاج یزدی از ششم آذرماه به مدت سه روز به میهن اسلامی بازخواهند گشت.
اسدزاده با اشاره به اتفاقات رخ داده برای برخی حجاج سایر استان‌ها عنوان کرد: کاروان‌های استان یزد با مشکلی دست به گریبان نبوده‌اند و حجاج یزدی اکنون پس از پایان مناسک حج در سلامت کامل به سر می‌برند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول