اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

/حاشیه‌های مراسم کلنگ‌زنی هتل 5 ستاره انزلی/

کاشت درخت سرو در محل کلنگ‌زنی هتل 5 ستاره انزلی

خبرگزاری فارس: مراسم کلنگ‌زنی هتل پنج ستاره انزلی در حالی با حضور استاندار گیلان برگزار شد که مجری با خیرمقدم‌های تکراری حاضران را کلافه کرد و درخت سروی در محل این پروژه کاشته شد.

کاشت درخت سرو در محل کلنگ‌زنی هتل 5 ستاره انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث چهارمین هتل پنج ستاره گیلان امروز با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در هتل سپیدکنار انزلی برگزار شد. 
 
ـ در بنری که توسط سرمایه‌گذار این پروژه تهیه شده بود محل اجرای هتل که منطقه‌ای به نام بشمن در حاشیه شهر انزلی است به عنوان منطقه بین‌المللی گردشگری بشمن معرفی شد. 
 
ـ بروشور تک‌برگی از مشخصات پروژه هتل پنج‌ستاره انزلی توسط مشاور این پروژه 321 میلیارد ریالی توزیع شد که تعداد اشتغالزایی پروژه 600 تخت‌خوابی هتل را 500 نفر اعلام کرده بود. 
 
ـ حضور دو نفر از فرمانداران دیگر شهرستان‌های گیلان در ساعات اداری برای شرکت در مراسم کلنگ‌زنی هتلی در شهرستان انزلی موجب تعجب خبرنگاران بود و عده‌ای از مهمانان از هم می‌پرسیدند آیا اموری برای رسیدگی در حوزه استحفاظی آنها وجود ندارد. 
 
ـ‌ بیش از 25 خبرنگار، عکاس و تصویربردار به سرپرستی مسئول فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی گیلان سخنرانی استاندار را پوشش دادند. 
 
ـ مجری مراسم که از طرف سرمایه‌گذار در این مراسم حضور داشت، بیش از 11 بار از استاندار گیلان تعریف و تمجید کرد که این تکرار خارج از عرف موجب بی‌حوصلگی مخاطبان شده بود. 
 
ـ استاندار گیلان در حین سخنرانی به حلقه‌ای از همراهانش که جلسه خصوصی و کوچکی را تشکیل داده بودند، تذکر داد و به شوخی از آنها خواست جلسه‌شان را به وقت دیگری موکول کنند. 
 
ـ مراسم سخنرانی استاندار و دیگر مسئولان به ‌دلیل شرایط نامناسب جوی و سردی هوا در مجاورت محل احداث هتل جدید و در هتل سپیدکنار برگزار شد. 
 
ـ سرمایه‌گذار پروژه، گوسفندی را زیر پای مسئولان حاضر قربانی کرد و لاشه این گوسفند با خودروی مزدا از این مکان به مکان دیگری منتقل شد. 
 
ـ همراهان استاندار با یکی از شهروندان که قصد داشت با استاندار مشکلاتش را بیان کند رفتار مناسبی نداشتند و به این شهروند اجازه صحبت با استاندار را ندادند. 
 
ـ امید عزیزی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به دلیل شرکت در جلسه‌ای که در تهران و با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد در این مراسم غایب بود و معاونان او و مسئول حراست این اداره‌ کل حضور داشتند. 
 
ـ عده‌ای از مسئولان نیز در حالی که سخنرانان مراسم در حال ایراد صحبت‌هایشان بودند با گوشی تلفن همراه در حال مکالمه بودند. 
 
ـ هتل پنج‌ستاره انزلی با 321 میلیارد ریال اعتبار و در 12 طبقه در مدت چهار سال احداث می‌شود و در آبان‌ سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد. 
 
ـ‌ رکورد خیرمقدم‌گویی با عرض خیرمقدم تکراری سخنرانان جانبی مراسم از تعداد 150 بار گذشت و یکی از مسئولان پس از اتمام سخنانش و با وقفه 15 دقیقه‌ای دوباره میکروفون را به دست گرفت و به سه نفر از جامانده‌های لیست عریض و طویلش خیرمقدم گفت. 
 
ـ درخت سروی پس از کلنگ‌زنی مراسم با تکرار سه بار یا علی (ع) توسط استاندار گیلان و همراهی مدعوین مراسم در مکان کلنگ‌زنی کاشته شد. 
 
ـ این مراسم پس از کلنگ‌زنی و کاشت درخت به پایان رسید تا حداقل فرمانداران دو شهرستان دیگر در فرصت باقی‌مانده از ساعات روز برای حل مشکلات مردمی تلاش کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول