اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فصل پاییز صورت گرفت؛

آغاز جمع آوری درختان خشک و شکسته معابر شهری ورامین

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز فصل پاییز جمع آوری درختان خشک و شکسته معابر شهری ورامین آغاز شد.

آغاز جمع آوری درختان خشک و شکسته معابر شهری ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، از صبح امروز به‌طور جدی جمع آوری درختان خشک و شکسته معابر شهری ورامین آغاز شد.
سید ابوالفضل قاسمی در این ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز این طرح آغاز و تا پایان فصل ادامه دارد. 
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین افزود: در راستای تنظیف معابر و سیمای شهری و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی ناشی از سقوط درختان خشک و شکسته و ایجاد خسارات مالی و تلفات انسانی، این طرح در تمام معابر اصلی و فرعی شهر در حال اجرا است. 
وی در ارتباط با وظایف این معاونت گفت: رسیدگی و مراقبت مستمر در اثر نظافت در محدوده، جلو گیری از کار اماکن مزاحم و بر خلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت، نظارت بر واحد همکاری با واحدهای ذیربط در اثر بین برون حشرات و حیوانات موذی و ولگرد، نظارت در امر برف روی و مراقبت در پاک بودن سیل‌ها و پیشگیری لازم در جلوگیری از جریان سیلاب‌ها به معابر در محدوده تحت نظارت، حفظ ارتباط با ساکنان منطقه و آگاه کردن آنان از خدمات و فعالیت‌های انجام شده و جلب همکاری شهروندان و موسسات بهداشتی و اجتماعی در نامه‌های خدماتی و بطور کلی ارتقاء سطح بهداشت، حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در منطقه شامل میادین، رفوژها، پارک‌های محلی و اشجار معابر با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز در حد اختیارات مصوب تعویض شده، نظارت برحسن اجرای امور نواحی منطقه در ارتباط با مسئولیت‌ها و اختیارات اداری مالی و فنی و خدماتی که تعویض شده است، مسئول ستاد سیل و حوادث غیر مترقبه در محدوده، نظارت بر جمع آوری زباله و دفن آن به طریق بهداشتی یا فرستادن آن به سازمان بازیافت، انجام سایر اموری که از طرف ما ارجاع می‌شود.   
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین  در پایان خواستار همکاری شهروندان با شهرداری ورامین در اجرای مطلوب این طرح شد و افزود‌: شهروندان محترم می توانند نظرات و پیشنهادات خود و مشاهده هرگونه درختان خشک مزاحم و شکسته در حال سقوط  را با شماره سامانه مدیریت شهری 137 و شماره تلفن مستقیم 2267700 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول