اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خبر داد:

صدور مجوز هرس درختان شوشتر توسط بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر گفت: مجوز هرس درختان شهر شوشتر توسط بخش خصوصی برای شهرداری صادر شد.

صدور مجوز هرس درختان شوشتر توسط بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر  اظهار داشت: طبق نامه ارسالی شهرداری به شورا برای مجوز استفاده از بخش خصوصی برای هرس درختان و درختچه‌های معابر این مجوز با تغییر در سقف مالی برای شهرداری صادر شد.
وی با اشاره به سقف مالی شهرداری شوشتر برای پیشنهاد این لایحه افزود: شهردار شوشتر برای این لایحه پیشنهادی بیش از 700 میلیون ریال ارائه داد که قرار شد در فاز نخست تا سقف 400 میلیون ریال معابر و درختان و درختچه‌های شهر را هرس کنند در صورت لزوم بار دیگر لایحه جدید برای این منظور، به شورا پیشنهاد شود.
خزانه‌‌دار شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه برای هرس‌کاری درختان معابر سطح شهر قیمت‌هایی نیز اخذ شده است، گفت: برای هرس درختان و سبک‌کردن شاخ و برگ آنها هر اصله 50 هزار ریال و برای هرس و سبک‌کردن شاخه و برگ و شکل دهی به درختان 150 هزار ریال پیشنهاد شده است.
محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه نحوه انتخاب در این باره برعهده شهرداری گذاشته شده است، تاکید کرد: نحوه انتخاب در این باره که درختان هرس ساده شوند و یا شکل دهی فضای سبز توسط شرکت‌های پیشنهاد کننده انجام شود، بر عهده شهرداری است.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر همه تلاش خود را بر فضای سبز قرار داده است و در این باره نیز تلاش می‌کند و اهتمام درباره هرس سریع درختان در معابر شهری شوشتر بسیار جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول