اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا اواخر آبان ماه در رباط کریم انجام می‌شود؛

برق‌رسانی به بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان رباط کریم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تا اواخر آبان ماه جاری برق‌رسانی به بیش از 4 هزار و 80 واحد مسکن مهر در رباط کریم انجام می‌شود.

برق‌رسانی به بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر
علی رحیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: ارائه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.
وی ادامه داد: در این راستا مسئولان باید در ارائه خدمات مطلوب و درست به مردم تلاش دو چندانی داشته باشند.
این مسئول گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت نهم و دهم اجرایی کردن طرح مسکن مهر است که امروز با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده است.
رحیمیان تأکید کرد: اجرایی شدن این طرح گامی اساسی در مسیر خدمات رسانی به مردم و خانه‌دار شدن مردم است.
وی افزود: مسئولان در دستگاه‌های مختلف نیز باید تلاش خود را دو چندان کرده و خدمات رسانی از جمله آب، ‌برق گاز و تلفن را به این پروژ‌ه‌ها هر چه سریع‌تر انجام دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: برق رسانی به این واحدهای مسکونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا به منظور تسریع در امر برق رسانی به این واحدها هم اکنون چهار شرکت به طور همزمان در فازهای 4 و 5 و مسکن مهر پرند و با تقسیم کار مناسب در حال اجرای طرح و تحویل انشعاب‌های برق هستند .
رئیس اداره برق شهرستان رباط کریم گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده تاپایان آبان ماه سال جاری 4080 واحد مسکن مهر پرند صاحب انشعاب برق می‌شوند.
رحیمیان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برق رسانی به دیگر واحدهای مسکن مهر پرند نیز با سرعت و دقت انجام می‌شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول