اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جیرفت:

3700 مسکن مهر جیرفت در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: در حال حاضر در قالب طرح مسکن مهر در شهرستان جیرفت 3 هزار و 700 واحد مسکونی در حال ساخت است.

3700 مسکن مهر جیرفت در حال ساخت است
ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت در زمینه طرح مسکن مهر اظهار داشت: در حال حاضر 62 تعاونی مسکن در سطح شهرستان تشکیل شده که از این تعداد 32 تعاونی آن مربوط به طرح مسکن مهر است.
وی با تأکید بر سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی طرح مسکن مهر افزود: برای تحقق این امر مهم که یکی از دغدغه‌های دولت، خانواده‌ها و به ویژه جوانان است، همه مسولان مربوطه باید تلاش کنند.
غنچه‌پور تصریح کرد: در حال حاضر در قالب طرح مسکن مهر در این شهرستان 3 هزار و 700 واحد مسکونی در حال ساخت است که از این تعداد پنج درصد در مرحله نازک‌کاری، 30 درصد در شرایط سفت‌کاری، 60 درصد پایان اسکلت و پنج درصد هم در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد زیر ساخت‌های مسکن مهر در شهرستان بیان کرد: با تعامل صورت گرفته با سایر دستگاه‌های اجرایی سعی شده تا هرچه زودتر سایر زیرساخت‌های مورد نیاز این واحدها شامل آب، برق و تلفن آنها تامین شود.
فرماندار جیرفت طرح مسکن مهر را یکی از طرح‌های موفق و شاخص دولت برشمرد و تصریح کرد: اهمیت این طرح از آنجاست که شخص رئیس‌جمهوری با شرکت در کارگروه‌ها و شورای مسکن روند عملیات اجرایی این طرح را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: در این شهرستان مسئولان دستگاه‌های اجرای موظف هستند تا به درخواست‌های قانونی تعاونی‌های مسکن در اسرع وقت پاسخ داده و حل مشکلات این تعاونی‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی یکی از مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان را ناتوانی پرداخت سهم آورده تعاونی‌ها برشمرد و بیان کرد: برای سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی این تعاونی‌ها باید این موضوع توسط متولیان امر مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول