اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد:

اهتمام جدی برای اجرای طرح مسکن مهر

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: اهتمام جدی برای اجرا و اتمام طرح مسکن مهر باید در چالدران ایجاد شود.

اهتمام جدی برای اجرای طرح مسکن مهر
احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالدران، اظهار داشت: بیش از 20 ماه از آغاز عملیات اجرایی پروژه 92 واحدی مسکن مهر گذشته است و باید عملیات ساخت و ساز آن به سرعت پیش برود که می‌طلبد برای اتمام عملیات احداث و تحویل آنها به مردم یک عزم جدی بین متولیان امور ایجاد شود.
وی افزود: زمان اتمام پروژه مسکن مهر 92 واحدی این شهرستان خرداد‌ماه سال 90 بود به طوری‌که باید این واحدهای مسکونی در طول 18 ماه به مردم تحویل داده می‌شد ولی این امر به دلیل وجود بعضی مشکلات امکان‌پذیر نشد پس می‌طلبد برنامه‌ریزی کامل و دقیق صورت بگیرد تا واحدهای مسکونی فوق در پایان سال جاری تمام شده و به متقاضیان تحویل داده شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: بنا به دستور استاندار آذربایجان غربی هر چه سریع‌تر باید مشکلات مسکن مهر 92 واحدی ریشه‌یابی شود و در راستای تسریع در اجرای پروژه برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا اینکه واحدهای مسکونی مذکور در انتهای سال جاری برای بهره‌برداری آماده شوند.
قلی‌پور به آماده بهره‌برداری بودن 46 واحد از پروژه 92 واحدی تعاونی در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم در زمان مناسبی همه واحدهای مسکونی برای سکونت مردم تمام شده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه در ابتدای سال 89 آغاز شده است، بیان کرد: کمبود منابع مالی متقاضیان به‌عنوان آورده شخصی همچنین وجود معارض در زمین‌ها از مهمترین عوامل کند بودن مراحل احداث قلمداد می‌شود که باید در راستای برطرف کردن این قبیل مشکلات گام‌های جدی برداشته شود.
این مسئول مسکن مهر را یکی از طرح‌های موفق دولت برای رفع مشکل مسکن قشر کم‌درآمد جامعه عنوان کرد و ادامه داد: برای اینکه واحدهای مسکونی مذکور در زمان تعهد شده افتتاح شود باید در راستای برطرف کردن موانع موجود به طور جدی برنامه ریزی صورت بگیرد و در این راستا مردم نیز همکاری کنند.
فرماندار چالدران در بخش دیگری از سخنان خود به وقوع زلزله در اوایل ماه جاری نیز اشاره کرد و گفت: باید برای ساماندهی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده و بهسازی مناطق زلزله‌زده تشریک مساعی خوبی بین دولتمردان و مردم به وجود آید چرا که در این صورت روند اقدامات سازندگی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول