اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی:

وضعیت مسکن مهر سلماس نگران کننده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: وضعیت مسکن مهر سلماس نگران کننده است و پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در این شهرستان بسیار کند است.

وضعیت مسکن مهر سلماس نگران کننده است
خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه 2 هزار و 179 خانوار در شهرستان سلماس وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 778 واحد مسکونی در دست احداث است که به دلیل کم‌کاری شرکت‌های تعاونی روند احداث این واحدها کند است.
این مسئول با اشاره به کم‌کاری تعاونی‌های مسکن مهر سلماس، افزود: در سلماس فقط 18 واحد مسکونی به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.
محبت‌خواه پیشرفت فیزیکی شهرستان سلماس را 30 درصد عنوان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی شهرستان سلماس قابل قیاس با دیگر شهرستان‌های استان که بعد از شهرستان سلماس زمین دریافت کرده‌اند نیست.
وی با اشاره به پایین بودن پیشرفت فیزیکی شهرستان سلماس، بیان کرد: این امر سبب کاهش میانگین مسکن مهر استان شده است که امیدواریم مدیران پروژه‌ها و تعاونی‌های مسکن این شهرستان تکانی به خود دهند چرا که با ادامه این روند باید جوابگوی متقاضیان مسکن مهر که چشم به راه تحویل واحدهایشان هستند باشند.
این مسئول بر سرعت عمل تعاونی‌های مسکن مهر تاکید کرد و ادامه داد: طرح‌های مسکن مهر دغدغه خانه‌دار شدن خانواده‌های ایرانی را از بین برده است.
محبت‌خواه با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل شرکت‌های آب، برق، گاز و تلفن موظف هستند زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های مسکن مهر را با اولویت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین و برقرار کنند.
وی طرح مسکن مهر را یکی از طرح‌های موفق و شاخص دولت برشمرد و اضافه کرد: اهمیت این طرح از آنجا است که رئیس جمهور با شرکت در کارگروه‌ها و شورای مسکن روند عملیات اجرایی این طرح را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول