اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد:

ثبت نام بیش از 1000نفر برای مسکن مهر در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهاوند از ثبت نام یک هزار و 363 متقاضی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر نهاوند خبر داد.

ثبت نام بیش از 1000نفر برای مسکن مهر در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در شورای تأمین مسکن نهاوند اظهار کرد: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان کشور، استان و شهرستان است که همکاری مردم و متقاضیان در این رابطه کاملاً ضروری است.
وی از عدم همکاری و هماهنگی بین متقاضیان با مسئولان مسکن و شهرسازی مبنی بر پرداخت به موقع آورده شخصی انتقاد کرد و افزود: تأمین مسکن مهر توسط دولت نهم و دهم بزرگ‌ترین افتخار دولت خدمتگزار و بهترین هدیه به افراد فاقد مسکن است که صاحبان این واحدها نیز باید تا وقت باقی است نسبت به تأمین آورده خود اقدام کنند.
فرماندار نهاوند با اشاره به پرداخت تسهیلات 22 تا 25 میلیون تومانی توسط دولت به ازای هر واحد مسکن مهر بیان کرد: تأمین زمین رایگان برای این واحدها که جزء بزرگ‌ترین مشکل بود هم اکنون به صورت رایگان در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گرفته است که باید نسبت به اعطای این نعمت بزرگ نخست از خدا  سپس از مسئولان قدردانی کنند.
وی ادامه داد: در نهاوند بیش از 5 هزار و 200 نفر متقاضی مسکن مهر وجود دارد که تا پایان سال باید 2 هزار و 650 واحد از این تعداد به بهره‌برداری برسد که نیازمند همکاری متقاضیان با مسئولان مسکن و شهرسازی است زیرا دولت به تعهد خود عمل کرده و منتظر پرداخت سهمیه متقاضیان است.
زارعی کوشا از ثبت نام یک هزار و 363 متقاضی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در گیان، برزول و فیروزان خبر داد و گفت: از این تعداد 909 نفر به بانک‌ها معرفی شده که 360نفر از آنها موفق به دریافت پایان کار شده‌اند.
وی از سهمیه 3 هزار و 150 فقره تسهیلات ویژه مسکن روستایی در نهاوند خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد تاکنون 2 هزار و 900 فقره به بانک‌ها معرفی و یک هزار و 300 فقره موفق به دریافت پایان کار شده‌اند که تا پایان نیز 200 واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و مجموعاً در سال جاری در بخش مسکن روستایی یک هزار و 500 واحد مقاوم سازی می‌شوند.
فرماندار نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: در نهاوند 180 روستا با 18 هزار و 400 واحد مسکونی وجود دارد که تا پایان سال 91 همه منازلی که نیازمند مقاوم‌سازی هستند جزء طرح مقاوم سازی قرار می‌گیرند که تاکنون 16 هزار و 500 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده و یا در حال مقاوم سازی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول