اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لبخند اصفهان به روی کودکانه‌ها؛

فیتیله‌ای‌ها، عمو قناد و خاله شادونه به اصفهان می‌آیند

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر اجرایی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های جنبی بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان جنگ شادی کودکانه فیتیله‌‌ای‌ها، عمو قناد و خاله شادونه است.

فیتیله‌ای‌ها، عمو قناد و خاله شادونه به اصفهان می‌آیند
مهدی معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های جشنواره برنامه‌های دیگری نیز به عنوان برنامه‌های جنبی وجود دارد، اظهار داشت: همانند دوره‌های گذشته جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بیست ‌و پنجمین دوره جشنواره نیز هنرمندان صدا و سیما با حضور خود حال و هوای دیگری به جشنواره می‌دهند.
وی ادامه داد: عمو فیتیله‌ای‌ها، عمو قناد و خاله شادونه نیز برای شرکت در بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با برنامه‌ای تحت عنوان جنگ شادی به کودکان می‌پیوندند.
قائم مقام مدیر اجرایی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد: زمان اجرای برنامه‌های هنرمندان از 24 تا 27 آبان ماه است.
وی تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه دو و پنج سیما پخش می‌شود.
معتمدی بیان داشت: هدف از این جشنواره شادی و نشاط، امید و تعالی و فراهم آوردن زمینه مشارکت برای همگان است و با اجرای این گونه برنامه‌ها سعی در پیشبرد این جشنواره در این راستا هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه عمو فیتیله‌ای‌ها نیز در بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با فیلم فیتیله و ماه پیشونی شرکت دارند، اضافه کرد: حضور این هنرمندان در این جشنواره و کار برای کودک از ویژگی‌های بارز این جشنواره است.
به گزارش فارس از اصفهان، گفتنی است بیست‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان 23 تا 27 آبان ماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول