اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تربیت‌بدنی تنگستان خبر داد:

برگزاری اسب‌سواری استانی در شهر اهرم

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی تنگستان گفت: روز پنج‌شنبه این هفته به مناسبت دهه ولایت، اسب‌سواری استانی با حضور چهار شهرستان بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی در شهر اهرم برگزار می‌شود.

برگزاری اسب‌سواری استانی در شهر اهرم
عباس بهروزی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهرم به برنامه‌های ورزشی در شهرستان به مناسبت دهه ولایت اشاره و اظهار داشت: بعد از ظهر امروز دو و میدانی روستایی با شرکت 150 دونده از آبگرم اهرم تا میدان پاسداران این شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: روز پنج‌شنبه این هفته نیز به مناسبت دهه ولایت اسب‌سواری استانی با حضور چهار شهرستان بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی در شهر اهرم برگزار می‌شود.
بهروزی اضافه کرد: مسابقات دوچرخه سواری نیز با حضور 60 رکاب‌زن در شهر اهرم در روستای آباد برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: در هفته گذشته نیز مسابقات ساحلی در رشته‌های فوتبال، والیبال و طناب‌کشی در سواحل بخش دلوار و مسابقات استانی دو و میدانی بانوان معلول و جانباز در مجموعه ورزشی شهدای تنگستان شهر اهرم برگزار شد.
رئیس تربیت‌بدنی تنگستان همچنین به برخی موفقیت‌های ورزشکاران تنگستانی در روزهای اخیر اشاره و اظهار داشت: بانوان تکواندوکار شهرستان تنگستان در نخستین دوره مسابقات باشگاهی استان در رده سنی نونهالان به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته‌اند.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم باشگاه امام حسین (ع) هیئت تکواندو شهرستان موفق به کسب دو مقام اولی و یک مقام سومی شدند.
بهروزی به صدرنشینی تیم کارگر بنه گز در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور اشاره کرد و گفت: تیم کارگر بنه گز با شش برد متوالی و یک تساوی در هفته هفتم این مسابقات با 19 امتیاز با اقتدار همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ فوتبال دسته سه کشور و گروه ششم است.
وی یادآور شد: تیم فوتبال جوانان خیبر اهرم نیز موفق شده در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ استان، با حساب دو بر صفر تیم پرسپولیس برازجان را شکست دهد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول