اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پایان مسابقات سوارکاری جنوب کشور در یاسوج

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌ کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پایان مسابقات سوارکاری جنوب کشور در یاسوج خبر داد.

پایان مسابقات سوارکاری جنوب کشور در یاسوج
آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با پایان یافتن مسابقات اسب‌سواری جنوب کشور، نفرات برتر کورس پاییزی این مسابقات در یاسوج مشخص شدند.
سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسابقات کورس پاییزه سوارکاری جنوب کشور در یاسوج اسب‌ها و نفرات برتر این مسابقات انتخاب و تجلیل شدند.
وی ادامه داد: در این مسابقات که با حضور 45 راس اسب و در شش کورس به مسافت هزار متر در یاسوج و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، در گروه اسب بومی آقایان، جهانگیر مومن‌نسب با اسب سبدیز جهان از شهرستان دنا، علی ضرغامی با اسب دز از شهرستان نورآباد ممسنی و رضا عباسی با اسب زاگرس از شهرستان نورآباد ممسنی به ترتیب اول تا سوم شدند. 
قنبرزاده تصریح کرد: در گروه اسب عرب آقایان، علی طالبی با اسب قهرمان بویراحمد از شهرستان بویراحمد، مهدی تیموک با اسب رشید‌خان از شهرستان گراش و سید مجتبی موسوی با اسب رخش از شهرستان بویراحمد، مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
سخنگوی اداره‌ کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، بنفشه روستا با اسب قهرمان از بویراحمد را مقام برتر در بخش بانوان اعلام کرد و گفت: زهره مومنی با اسب صحرا از نور آباد ممسنی و سمانه بادانی با اسب شورش از مرودشت دوم و سوم شدند.  
گفتنی است در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل حوزه استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و با اهدا جوایز نقدی، لوح و کاپ قهرمانی از قهرمانان کورس‌های مختلف تجلیل به‌عمل آمد.
انتها پیام،/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول