اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار زنجان خبر داد:

سرشماری 90 درصدی مردم شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان از سرشماری 90 درصدی مردم در شهرستان زنجان خبر داد.

سرشماری 90 درصدی مردم شهرستان زنجان
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ماموران سرشماری از همان روزهای آغازین به صورت منسجم اقدام به سرشماری مردم شهرستان کرده‌اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر 116هزار خانوار از مردم شهرستان زنجان مورد سرشماری قرار گرفته‌اند.
فرماندار شهرستان زنجان تصریح کرد: با درصد بندی صورت گرفته در حال حاضر بیش از 90 درصد مردم شهرستان زنجان سرشماری صورت گرفته‌اند.
وی افزود: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مقرر شده در سرشماری هفتم 130 هزار خانوار سرشماری شوند.
راشاد یادآور شد: میزان خانوار باقی‌مانده و سرشماری نشده در شهرستان زنجان مربوط به خانوارهایی است که به دلایل مختلف در منزل حضور نداشته‌اند.
وی با بیان اینکه انجام سرشماری با نظم بسیار خوبی از سوی ماموران سرشماری انجام می‌شود، افزود: اگر خانوارهای غایب درمنزل حضور داشتند تا کنون 100 در صد مردم شهرستان زنجان مورد سرشماری قرار می‌گرفتند.
فرماندار شهرستان زنجان همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مسئولان سرشماری شهرستان ماموران سرشماری ابتدا به مناطق روستایی رفته و ادغام به سرشماری کرده‌اند.
وی بیان کرد: به علت اینکه روستاها و مناطق دور دست در روزهای آغازین مورد سرشماری قرار گرفته‌اند، در حال حاضر هیچ روستایی در شهرستان وجود ندارد که به علت بسته بودن راه یا مشکلات تردد سرشماری نشده باشد.
راشاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه ماموران سرشماری شهرستان زنجان از افراد دارای مدارک دانشگاهی هستند، اضافه کرد: این امر کمک شایانی به بهتر اجرا شدن و درج اطلاعات دقیق توسط سرشماران می‌کند.
وی با اشاره به زمان‌بندی 20 روزه تعیین شده برای انجام سرشماری افزود: با انجام سرشماری به صورت منظم توسط ماموران سرشماری این عمل به خوبی و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته انجام شده است.
فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم با ماموران سرشماری یادآور شد: یکی از دلایل خوب اجرا شدن سرشماری همکاری خوب مردم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با آمار به دست آمده از سرشماری هفتم میزان خانوارهای غایب در منازل بسیار کم بوده و با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته مردم در زمان‌های مراجعه ماموران سرشماری در منازل حضور داشته‌‌اند.
راشاد در پایان از خانوارهای غایب و یا خانوارهایی که به دلایلی در زمان حضور ماموران در منزل حضور نداشته‌اند، خواست با حضور در منازل به اجرای هرچه بهتر این سرشماری کمک کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول