اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار الیگودرز:

تاکنون 120 هزار نفر از جمعیت الیگودرز سرشماری شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار الیگودرز گفت: تاکنون 120 هزار نفر از جمعیت الیگودرز سرشماری شده‌اند.

تاکنون 120 هزار نفر از جمعیت الیگودرز سرشماری شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، سید مهدی وفایی مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم الیگودرز به خاطر همکاری با آمارگیران گفت: با همت و تلاش مضاعف تمام آمارگیران و نیروهای ستادی طرح تاکنون افزون بر 27 خانوار در سطح این شهرستان سرشماری شده‌اند.
فرماندار الیگودرز گفت: بر این اساس تا تاریخ 18 آبان ماه افزون بر 120 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی شهرستان الیگودرز فهرست‌گیری شده‌اند.
وی اظهار داشت: به رغم وجود شرایط خاص از جمله سردی هوا و بارش برف و باران در سطح شهرستان الیگودرز، مردم فهیم این منطقه نهایت تأمل و همکاری را با مأموران و آمارگیران داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
فرماندار الیگودرز یادآور شد: طرح سرشماری نفوس و مسکن در الیگودرز همچنان ادامه دارد و خانوارهای غایب در مراحل لکه‌گیری سرشماری می‌شوند.
وفایی‌مقدم خاطرنشان کرد: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان الیگودرز هم‌زمان با دیگر نقاط کشور از دوم آبان ماه آغاز و تا 22 آبان ادامه دارد.
وی گفت: ملت بزرگ ایران در آینده نزدیک نتیجه مثبت این تأمل و همکاری خود با آمارگیران را در قالب توسعه و پیشرفت روزافزون کشور می‌بینند.
لازم به ذکر است، شهرستان الیگودرز با وسعتی بالغ بر شش هزار کیلومتر دارای سه بخش و 400 روستا در شرقی‌ترین منطقه لرستان قرار دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول