اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار ایران:

سرشماری 83 درصد جمعیت ایران صورت گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار ایران از انجام سرشماری 83 درصد جمعیت کشور از آغاز طرح سرشماری تا یک روز به پایان این سرشماری خبر داد.

سرشماری 83 درصد جمعیت ایران صورت گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی علیپور پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز سرشماری عمومی نفوس و مسکن خراسان جنوبی واقع در شهرستان بیرجند روند اجرای سرشماری را در خراسان جنوبی را مناسب ارزیابی کرد. انجام سرشماری در خراسان جنوبی پیشرفت خوبی داشته است و با آرامش در حال انجام است.
معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار ایران با اشاره به اینکه 114 هزار نفر در سراسر کشور در این طرح همکاری کرده‌اند، اظهار داشت: نتایج اولیه طرح سرشماری پایان آبان ماه و نتایج نهایی آن اردیبهشت ماه سال 91 اعلام می‌شود.
علیپور تصریح کرد: خانوارهایی که تاکنون سرشماری نشدند و به هر دلیلی غایب بوده‌اند طی دو روز باقی مانده با مراجعه ماموران کار سرشماری انجام می‌شود.
 معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه از اجرای 84 درصدی سرشماری در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: از 174 هزار و 456 خانوار استان که فهرست‌برداری شده‌اند فرم 159 هزار  و 124 خانوار تکمیل شده است.
مجید امینی ادامه داد: 15 هزار و 332 خانوار در غالب 16 درصد جمعیت استان نیز غایب بوده‌اند که طی دور روز باقی مانده سرشماری می‌شوند.
وی نحوه برگزاری سرشماری را در خراسان جنوبی مثبت ارزیابی کرد و افزود: طرح سرشماری در استان با مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی، حوزه برنامه‌ریزی و دفتر آمار و اطلاعات استانداری صورت گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی از مراجعه خانوارهای شهری برای سرشماری به مناطق روستایی انتقاد کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول