اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار هندیجان خبر داد:

شرکت 85 درصد هندیجانی‌ها در طرح سرشماری

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از شرکت 85 درصد خانوارهای هندیجان در طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان خبر داد.

شرکت 85 درصد هندیجانی‌ها در طرح سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌های گروهی و جمعی نقش اساسی در آگاه‌سازی افکار عمومی و پوشش خبری مناسبت به‌منظور اجرای مطلوب‌تر طرح سرشماری نفوس و مسکن این دوره داشته‌اند.
وی افزود: هفتمین طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در  این شهرستان از ابعاد مختلفی برخوردار بوده و از نظر استانداردهای روز، مطلوبیت خاصی به همراه داشته است.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: مدیریت هدفمند، تلاش خالصانه، همبستگی و همدلی، بهره‌گیری از پتانسیل‌های دستگاه‌های اجرایی و به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و مجرب از مهمترین عوامل دستیابی به این سطح از مطلوبیت بوده است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای سرشماری نفوس و مسکن، دقت و سرعت عمل و اجرای مناسب این طرح بزرگ ملی را مورد تأکید قرار داد خاطرنشان کرد: نقش آمار و اطلاعات صحیح در برنامه‌ریزی کلان کشور بسیار تأثیرگذار است.
فرج‌الهی ادامه داد: برای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال جاری از همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده شد.
وی خاطرنشان کرد: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی مؤثر و کارآمد، داشتن اطلاعات و آمار دقیق و صحیح است.
به گفته فرماندار هندیجان تحقق اهداف چشم‌انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همکاری مردم و دقت در عملکرد مسئولان است.
وی با بیان اینکه به دلیل رشد و تعالی کشور در سال‌های اخیر در ابعاد مختلف، مقرر شده با فاصله پنج سال از سرشماری قبلی، سرشماری نفوس و مسکن در سال 1390 اجرا شود، بیان کرد: این امر در روند پیشرفت و ارتقای سطح اجتماعی و اقتصادی منطقه بسیار مؤثر است.
فرج‌الهی همچنین هدف دیگر از اجرای این طرح را آشنایی با نحوه فعالیت و بالا بردن سرعت عوامل اجرایی در طول اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن خواند و گفت: هم‌اکنون 85 درصد خانوارهای این شهرستان در طرح سرشماری عمومی و نفوس مسکن شرکت کرده‌اند.
وی با تقدیر از تعامل و همکاری مطلوب شهروندان با مأموران طرح سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: همه تلاش مسئولان در راستای ارائه خدمات مناسب و بهینه‌تر به شهروندان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول