اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری زنجان خبر داد:

سرشماری 81 درصد خانوارها در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری زنجان از سرشماری 81 درصد خانوارهای زنجانی تا پایان روز 18 سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان زنجان خبر داد.

سرشماری 81 درصد خانوارها در زنجان
امیر حسین امید مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان زنجان در حال حاضر به نحو مطلوبی در حال اجراست و نسبت به سایر استان‌ها از نظر کیفیت برگزاری در حد مطلوبی قرار دارد.
وی یادآور شد: تا پایان روز هجدهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان به 238 هزار و 237 خانوار زنجانی مراجعه شده است.
مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری زنجان تصریح کرد: تا کنون از این تعداد 223 هزار و 982 خانوار زنجانی معادل 81 درصد خانوارهای زنجانی سرشماری شده‌ و فرم 2 سرشماری برای آنان تکمیل شده است.
وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال جاری فردا به پایان می‌رسد و احتمال تمدید مهلت آن وجود ندارد.
امید مقدم با اشاره به مسدود بودن برخی راه‌های ارتباطی استان زنجان،بیان کرد: روستای پرچینه در شهرستان طارم و پرنگین در شهر سلطانیه به دلیل مسدود بودن مسیر ارتباطی سرشماری نشده‌اند که با باز شدن مسیر سرشماری صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: خانواری که ماموران مراجعه کرده و به دلایل مختلفی در منزل حضور نداشته‌اند با شماره تلفنی که در اختیار آن قرار داده شده است می‌توانند با ستاد آمار استان تماس گرفته و زمان مراجعه مامور را برای سرشماری اعلام کنند.
مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری زنجان بیان کرد: خانوارهای باقی مانده در روزهای باقی مانده به پایان سرشماری در استان آمار گیری می‌شوند.
امید مقدم تصریح کرد: سرشماری نفوس و مسکن از برنامه‌های مهم هر کشوری محسوب می‌شود، که همکاری مطلوب مردم در این زمینه، توسعه کشور را فراهم می‌کند.
وی بر لزوم همکاری مردم در اطلاع‌رسانی دقیق به ماموران سرشماری تاکید کرد و گفت: نتایج سرشماری در برنامه‌ریزی‌های کلان شهری موثر بوده و زمینه ساز توسعه کشور است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول