اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پیشرفت فوتبال در دل کویر همچنان ادامه داد:

یکه‌تازی شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با وجود صدرنشینی با حداقل‌های مالی و کم‌توجهی مسئولان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یکه‌تازی می‌کند.

یکه‌تازی شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان
مرضیه جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با وجود صدرنشینی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور مسئولان استان از این تیم حمایت نمی‌کنند و این تیم با حداقل‌های مالی و کم‌توجهی مسئولان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یکه‌تازی می‌کند.
وی با اشاره به پیروزی‌های این تیم در لیگ برتر بانوان کشور افزود: تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در حالی موفق به قرار گرفتن در صدر جدول این مسابقات شده که در قیاس با سایر رقبایش از امکانات و حمایت‌های کمتری برخوردار است.
وی با بیان اینکه تیمش هم‌اکنون با کسب  19 امتیاز صدر جدول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: بازیکنان شهرداری بم در برابر رقیبان خود با تلاش و دوندگی زیاد ظاهر شده‌اند و همواره با ارائه بازی‌های زیبا و با کیفیت دستورات تاکتیکی و فنی کادر فنی را نیز به خوبی در زمین مسابقه به اجرا کرده‌اند.  
جعفری در ادامه با انتقاد از عدم توجه و حمایت لازم از ورزش بانوان و با تاکید بر مظلوم واقع شدن ورزش بانوان بیان داشت: شهرداری بم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با حمایت در حد توان شهرداری بم گام به مسابقات گذاشته و تاکنون نیز با وجود کسب نتایج مطلوب هیچ‌یک از مسئولان استان سراغی از این تیم و نتایج آن نگرفته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با انتقاد از اهالی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسئولان هیئت فوتبال نیزاز ما خبری نگرفته‌اند و حتی حاضر نشده‌اند با حمایت از این تیم و بازیکنانش عامل تشویقی و روحیه‌بخشی برای تداوم موفقیت این تیم شوند.
جعفری در ادامه از انجام سفرهای زمینی این تیم به منظور بازی‌های خارج از خانه خود خبر داد و گفت: سفر با اتوبوس و طی مسیرهایی که برخی اوقات بیش از 30 ساعت طول می‌کشد جز خستگی حاصلی برای بازیکنان ما ندارد.
از نکات جالب توجه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه بانوان صدرنشینی دو تیم شهرداری بم و فریکوی سیرجان دو نماینده استان کرمان است که این مسئله نشان‌دهنده تداوم پیشرفت در دل کویر است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول