اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 10 استان کشور؛

مسابقات مینی‌گلف بانوان کشور در اردبیل برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی مینی‌گلف بانوان کشور با حضور 10 استان و 30 ورزشکار این رشته ورزشی در اردبیل انجام شد.

مسابقات مینی‌گلف بانوان کشور در اردبیل برگزار شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسابقات که پیش از ظهر امروز با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید، در راند اول و دوم  برگزیدگان معرفی شدند و از صبح امروز نیز راند سوم این مسابقات آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.
نماینده فدراسیون گلف کشور با بیان این که اردبیل تنها زمین استاندارد گلف کشور را دارد، اظهار کرد: کیفیت برگزاری مسابقات در حد مطلوبی بوده به طوری که ما سعی کردیم ورزشکاران را از استان‌های مختلف برای حضور در این مسابقات ترغیب و آماده کنیم.
مهری میر‌صادقی با اعلام اینکه این مسابقات در دو گروه سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات مینی‌گلف بانوان کشور در سه راند برگزار شده و نفرات برتر آن به عضویت تیم ملی درمی‌آیند.
وی با بیان این که در این دوره از مسابقات از استان‌های کرمانشاه، سمنان، گلستان، اصفهان، لرستان، البرز، گیلان، خراسان رضوی، زنجان و اردبیل ورزشکارانی حاضر شده‌اند، اضافه کرد: گلف‌بازان بانوی کشور در زمین استاندارد و وضعیت تمرینی مناسب راند اول و دوم را برگزار کردند‌ و امروز قرار است برگزیدگان این مسابقات به همراه نفرات منتخب برای تیم ملی معرفی شوند.
میرصادقی اردبیل را یکی از قطب‌های گلف کشور با ساماندهی و تربیت بیش از 100 ورزشکار بانو در این رشته معرفی کرد و افزود: از این تعداد بیش از دو سوم بانوان هستند و بقیه را نیز مردان گلف‌باز تشکیل می‌دهند.
نماینده فدراسیون گلف کشور سطح کیفی مسابقات را نیز مطلوب و مناسب ارزیابی و عنوان کرد: مسابقات قهرمانی مینی‌‌گلف را در حالی با میزبانی اردبیل برگزار می‌کنیم که چند‌ استان نیز آمادگی میزبانی کرده بودن که به دلیل زمین مناسب اردبیل مقصد نهایی انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم صدرا امیری دبیر هیئت گلف استان اردبیل نیز با یادآوری اینکه بانوان گلف‌باز استان اردبیل در چند سال اخیر توانمندی‌های خود را در عرصه مسابقات کشوری، آسیایی و حتی بین‌المللی نشان داده‌اند، اظهار کرد: بانوان استان اردبیل در رشته گلف به عنوان تیم سوم المپیاد ایرانیان معرفی شدند و در مدت سه سال فعالیت این رشته ورزشی ما شاهد معرفی چهره‌های برگزیده گلف‌باز در بخش بانوان همچون مریم مولایی، زینب صیادی و سیما شاه‌محمدی برای عضویت در تیم ملی هستیم.
این مسابقات امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول