اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کوهنوردی زنجان خبر داد:

اعزام بانوان کوهنورد زنجانی به قله دماوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی زنجان با اشاره به اینکه بانوان کوهنورد این استان برای اعزام به یکی از قله‌های بالای 7 هزار متری آماده می‌شوند، گفت: این بانوان مرحله بعدی اردوی خود را در دماوند برگزار می‌کنند.

اعزام بانوان کوهنورد زنجانی به قله دماوند
کامبیز بلوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان برگزاری اردوی بانوان کوهنورد استان زنجان را در قله  دماوند آخر هفته جاری اعلام کرد و اظهار داشت: همه 16 نفر حاضر در اردوهای قبلی به این اردو دعوت شده‌اند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره نام قله‌ای که بانوان کوهنورد استان زنجان برای صعود به آن آماده می‌شوند، تاکید کرد: یکی از قله‌های بالای 7 هزار متری پامیر آسیای میانه برای این صعود در نظر گرفته شده است.
دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان با اشاره به اینکه هیئت کوهنوردی استان زنجان جزو معدود استان‌هایی محسوب می‌شود، که اعزام‌های تیمی خوبی را انجام داده است، تصریح کرد: یک گروه کوهنوردی از استان زنجان به همراه دو پیشکسوت این رشته موفق به فتح قله مراپیک در نپال شده‌اند.
وی برنامه صعود تیم کوهنوردی استان زنجان را برای صعود به مراپیک 16 روزه اعلام کرد و گفت: نعمت آپرا، محسن اسکندریون، سعید رسولی، فریدون محمدی، امیر جهانشاه لو و فیروزه احمدی با سرپرستی حسن نجاریان موفق به صعود به قله 6 هزار و 650 متری مراپیک شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول