اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار آذربایجان شرقی:

افراد امیدوار به رابطه با آمریکا ساده‌لوح هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا تمام‌شدنی نیست، گفت: کسانی که به رابطه با آمریکا امیدوار هستند اشتباه می‌کنند و این تفکر ساده‌لوحانه‌ای است که ما باید با آمریکا مذاکره کنیم.

افراد امیدوار به رابطه با آمریکا ساده‌لوح هستند
یه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع مردم عجب‌شیر با بیان اینکه ولایت فقیه مایه استقلال و پایداری نظام اسلامی شده است، افزود: عملکرد دولت مبتنی بر تبعیت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و امام است و با این تفکر قابلیتی ایجاد شده که سرشار از اعتماد به نفس و خودباوری است.
وی با بیان اینکه همه در مقابل نعمت ولایت مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: در میان تمام رهبران جهان نظیر و بدیلی برای ولی فقیه نمی‌توان پیدا کرد و جایگاه رهبر انقلاب با هیچ رهبری قابل مقایسه نیست.
علیرضابیگی افزود: در شرایطی که فساد اخلاقی فضاحت‌بار حاکمان غربی موجب شده است که مردم آن کشورها از داشتن چنین رهبرانی احساس خفت و خواری کنند باید به داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری افتخار کنیم.
وی تصریح کرد: ما به نعمت ولایت به‌عنوان حلقه اتصال با امام زمان(عج) مباهات می‌کنیم و به واسطه همین اتصال هر کاری که در کشور انجام می‌شود یک ثواب و صدقه جاریه است.
استاندار آذربایجان شرقی با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: این ایام فرصتی برای یادآوری نعمت ولایت و پیروی از سیره امیرالمومنین(ع) در رسیدگی به نیازمندان جامعه است.
علیرضابیگی در ادامه اظهار داشت: خدمات دولت از قبیل انرژی هسته‌ای، هدفمندی یارانه‌ها، مسکن مهر و خودکفایی در تولید بنزین از رهگذر پای‌بندی به آموزه‌های دینی و انقلابی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس اکنون در عرصه خدمت به مردم حاکم است و این موجب اعتماد مردم به دولت و پشتوانه انجام کارهای بزرگی شده است که در گذشته کسی قادر به انجام آن نبود.
استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با بیان این که نظام سلطه از حاکمیت اسلام وحشت دارد خاطرنشان کرد: آمریکا نمی‌خواهد نظام مبتنی بر دیانت برای مردم مسلمان دنیا شناخته شود؛ لذا زمانی تلاش کرد تا اسلامی را معرفی کند که نماد آن طالبان بود که البته گذشت زمان به رسوایی و پشیمانی آنها منجر شد.
وی با اشاره به انقلاب‌های اخیر منطقه گفت: نظام سلطه اکنون متوجه قدرت نرم جمهوری اسلامی شده و اینکه دولت توانسته در شرایط سخت تحریم کشور را به خوبی اداره کند حاکی از این قدرت نرم است.
علیرضابیگی با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا تمام‌شدنی نیست افزود: کسانی که به رابطه با آمریکا امیدوار هستند اشتباه می‌کنند و این تفکر ساده‌لوحانه‌ای است که ما باید با آمریکا مذاکره کنیم.
وی خاطرنشان کرد: خاصیت نظام سلطه در بهره‌برداری از بدبختی ملت‌ها است و آثار جنایت‌بار آمریکا هنوز هم در نقاط مختلف دنیا قابل مشاهده است.
علیرضابیگی تصریح کرد: مبارزه با آمریکا تا زمانی که ظلم هست ادامه می‌یابد چرا که نه آمریکا می‌تواند از خوی ددمنشی خود دست بکشد و نه ما حاضریم بر سر اعتقادات خود معامله کنیم.
وی با اشاره به سناریوسازی آمریکا علیه ایران در موضوع ترور سفیر عربستان و گزارش خلاف واقع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: هدف آمریکا از این اقدام ارعاب کشورهای منطقه و نشان دادن سیمای از وحشت و ترور از جمهوری اسلامی است.
علیرضابیگی افزود: آنها که ما را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند خودشان تروریست هستند و حتی با بی‌شرمی اعلام می‌کنند که دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده‌اند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول