اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

امنیت به فرهنگ عمومی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امنیت عمومی یک موضوع همگانی و فراگیر است، گفت: مشارکت همه جانبه مردم برای امنیت به فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

امنیت به فرهنگ عمومی تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آذرشهر، مسعود خرم‌نیا در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آذرشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری ترتیب یافته بود، اظهار داشت: مردم مسلمان کشورمان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری برای امنیت فردی و اجتماعی خود احساس مسئولیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: امنیت از نیازهای اصلی جامعه انسانی است و مشارکت همه جانبه مردم در این امر به فرهنگ عمومی تبدیل شده است.
فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی‌ماه سال 88، آن را نمونه بارز و مصداق عینی ولایت‌مداری و احصای مسئولیت مردم آگاه کشورمان در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون داخلی و خارجی دانست و افزود: به دنبال هدایت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مردم در این روز با حضور خود ثابت کردند که همچنان پاسدار ارزش‌های دینی و اعتقادی خودشان هستند و هرگز اجازه نخواهند داد نقشه شوم دشمنان در این کشور اسلامی عملی شود.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: مردم کشورمان برای دیدار رهبر فرزانه خود ساعت‌ها منتظر بوده و با پای پیاده از راه‌های دور و دراز برای دیدن ایشان می‌شتابند که این ارزش ملی و دینی برای خود بسی جای شکر و سپاس است.
فرمانده انتظامی استان در ادامه آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید آذرشهر مسئولیت‌ها را امانتی بزرگ دانست و تصریح کرد: هر شخصی مدتی در راس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرد و اگر به نحو شایسته انجام وظیفه کرد برای دین و دنیای خود بسیار ارزشمند است.
خرم‌نیا در این مراسم  صابر عباس‌زاده را به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آذرشهر معرفی کرده و از خدمات مهدی عبادی‌پور فرمانده سابق انتظامی این شهرستان قدردانی کرد.
 انتهای پیام/ح30


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول