اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار مازندران:

ورزش نیازمند نگاه علمی است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: باید به ورزش با نگاهی علم محور نگریست.

ورزش نیازمند نگاه علمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی شب گذشته در آئین افتتاحیه پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور که هم اکنون در مرکز استان در حال برگزاری است، گفت: مازندران میزبان دانشجویان پیام نور 30 استان کشور است تا در طول یک هفته این دوره از رقابت‌ها را در 9 رشته ورزشی دنبال کند.
وی افزود: کسب تحصیل و علم نیازمند بدنی سالم و ورزیده است تا بتوان آموخته‌های لازم را در عمل برای پیشرفت اهداف عالی نظام به کار بست.
طاهایی در اشاره به منویات مقام معظم رهبری اضافه کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند که بهترین جوانان جهان جوانان ایران اسلامی هستند و در میان جوانان برجسته کشور دانشجویان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.
نماینده عالی دولت در مازندران، دانشگاه پیام نور را عضو بزرگی از خانواده آموزش عالی کشور دانست و تصریح کرد: حرکت المپیاد ورزشی دانشجویان گامی ارزشمند و مهم است که می توان در آن به دستاوردهای زیادی در امر ورزش دست یافت.
طاهایی با بیان اینکه جوانان امروز جامعه ادامه دهنده راه نسل اول انقلاب هستند، گفت: جوانان کشور ما در عصر پیروزی انقلاب اسلامی با جوانمردی، اندیشه انقلابی و استفاده از رهنمودهای امام راحل حماسه‌ای بزرگ آفریدند و جوانان امروز جامعه نیز بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز در زمان زمامداری ولی امر مسلمین گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و هر روز نیز خبرهای خوشی از افتخارآفرینی شان را شاهد هستیم.
وی با اعلام اینکه باید به ورزش با نگاهی علم محور نگریست، عنوان کرد: با برگزاری چنین المپیادهایی نگاه علم محور به ورزش بیشتر نهادینه شده و این امر نشان از پیشرفت ورزش کشورمان دارد.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم تیم های شرکت کننده از استان های مختلف کشور به رژه پرداختند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول