اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون تحقیق توسعه دانشگاه پیام‌نور خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی در المپیاد فرهنگی ورزشی پیام‌نور

خبرگزاری فارس: معاون تحقیق توسعه دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: کارگاه آموزشی تربیت‌بدنی در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام‌نور در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی در المپیاد فرهنگی ورزشی پیام‌نور
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا اسد شنبه شب در حاشیه آغاز به کار پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در جمع خبرنگاران در ساری اظهار داشت: کارگاه آموزشی و ارتقای تربیت‌بدنی همزمان با حضور پنج استاد برجسته کشور در محل برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی کشور در ساری برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه کارگاه ارتقای فعالیت‌های تربیت‌بدنی از روز یک‌شنبه در مکان صندوق رفاه علوم پزشکی مازندران واقع در جاده خزرآباد ساری برگزار می‌شود، یادآور شد: در روز اول این کارگاه آموزشی با مدیریت حمید قاسمی عضو هیئت علمی و مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور برگزار می‌شود.
معاون تحقیق و توسعه دانشگاه پیام‌نور کشور با اعلام اینکه دکتر حمید قاسمی در نخستین روز کارگاه آموزشی به تشریح و تفسیر مدیریت برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی می‌پردازد، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی تلاش می‌شود تا اقدامات اجرایی برای برگزاری المپیادهای دانشجویی و تک رشته‌های یا قهرمانی کشور و برگزاری همایش در جنب آنها از مرحله ابتدایی تا انتهایی آموزش داده شود.
وی با اعلام اینکه کارگاه آموزشی ورزشی پیام‌نور در روز یکشنبه با عنوان تاثیرپذیری الگوهای مدیریتی در تربیت‌بدنی از پارادایم‌های علمی ادامه پیدا می‌کند.
اسد خاطرنشان کرد: در این کارگاه آشنایی با الگوهای نوین مدیریت در تربیت‌بدنی و تاثیرپذیری مدیریت تربیت‌بدنی از نظریه‌های علمی حاکم برجهان هستی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این مسئول با اشاره به حضور رضا صابونچی در دومین کارگاه آموزشی ورزشی پیام‌نور کشور خاطرنشان کرد: رضا صابونچی دارای دکترای تربیت‌بدنی و مدیر داخلی و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد مشغول فعالیت است.
معاون تحقیق و توسعه دانشگاه پیام‌نور در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی در پنجمین روز از برگزاری المپیاد اشاره و یادآور شد: عنوان کارگاه پنجمین روز المپیاد پنجم دانشگاه پیام‌نور نقش آموزش و مهارت زندگی در بهتر زیستن روانی است که مسعود قاسمی به عنوان مدرس این کارگاه است.
وی بیان داشت: مسعود قاسمی دارای دکتری روانشناسی ارشد از دانشگاه مالزی است که موضوع درس این استاد تمرکز این کارگاه بر روی مهارت دهگانه زندگی به عنوان یکی از عوامل حمایت کننده‌ بهتر زیستی روانی است.
اسد در ادامه گفت: کارگاه ارتقای فعالیت تربیت بدنی در دانشگاه پیام نور در روز ششم المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور با عنوان روش تحقیق در تربیت‌بدنی به مدیریت پرفسور ابوالفضل فراهانی ادامه می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: پروفسور فراهانی در این کارگاه می‌کوشد افراد شرکت‌کننده را در جهت تحقیق و بررسی سرفصل‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی توانمند سازد.
معاون تحقیق و توسعه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور با اعلام اینکه در روز آخر المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کارگاهی تحت عنوان ورزش، حوزه و دانشگاه با مدیریت دکتر محمدعلی قره برگزار می‌شود، اذعان داشت: در این کارگاه مبانی نظری و ارتباطی علمی بین ورزش، حوزه و دانشگاه بیان می‌شود و بررسی راهکارهای تعامل بین حوزه و دانشگاه در مباحث ورزش همگانی آموزش داده می‌شود.
انتهای‌پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول