اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اجرایی مرکز تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:

نحوه درست ورزش کردن به دانش‌آموزان آموزش داده شود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی مرکز تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ورزش موجب سلامتی روح و روان می‌شود، گفت: باید در دوره‌های آموزشی مختلف نحوه درست صحیح حرکات ورزشی نیز به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

نحوه درست ورزش کردن به دانش‌آموزان آموزش داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم میرشاه ولد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره‌های متمرکز مربیگری تربیت‌بدنی خواهران سراسر کشور در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی را در راستای افزایش فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی انجام می‌دهد.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش در زمینه افزایش فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان یادآور شد: انجام حرکات ورزشی موجب سلامت روح و روان دانش‌آموزان می‌شود.
معاون اجرایی مرکز تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه مهم ورزش در جامعه اضافه کرد: دانش‌آموزان با انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف می‌توانند سلامت جسمانی خود را تضمین کنند.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در سنین رشد قرار دارند، افزود: انجام حرکات ورزشی به شکل متناسب کمک شایانی به تناسب اندام دانش‌آموزان می‌کند.
میر شاه ولد با اشاره به اینکه ورزش می‌تواند درمان کننده باشد، اضافه کرد: هر دانش‌آموزی که بتواند یک مهارت ورزشی را به صورت مطلوب بیاموزد، سلامت روانی خود را تضمین کرده است.
وی همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار معلمان و مربیان تربیت بدنی در زمینه آموزش دانش‌آموزان یادآور شد: باید به تبیین و روشنگری دانش‌آموزان در زمینه امر ورزش و اهمیت این موضوع در سلامت جسم و روان پرداخت.
همچنین در ادامه این جلسه معاون ورزش مرکز تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تربیت‌ بدنی گستره‌ای عظیم برای تبلور دانش‌ها و مهارت‌ها است.
محسن حلاجی یادآور شد: برگزاری دوره‌های این چنین موجب ارتقای سطح آگاهی مربیان تربیت بدنی و همچنین افزایش فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های ورزشی اذعان داشت: افزایش فعالیت‌های ورزشی در جامعه و به ویژه در بین دانش‌آموزان موجب سلامت جسمی و روانی آنها می‌شود.
معاون ورزش مرکز تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان جمعیت بسیاری از کشور را تشکیل می‌دهد، ادامه داد: ایجاد سلامت جسمانی و روانی در بین دانش‌آموزان کمک شایانی به ایجاد سلامت در جامعه می‌کند.
وی همچنین با تاکید بر لزوم انجام حرکات درست و صحیح ورزشی توسط دانش‌آموزان تصریح کرد: باید در دوره‌های آموزشی مختلف نحوه درست صحیح حرکات ورزشی نیز به دانش‌آموزان آموزش داده شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول