اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

قلمی که از ایثار و شهادت بنویسد حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از قلم و زبانی که در راستای ترویج ایثار و شهادت بنویسد و بگوید حمایت می‌کنیم.

قلمی که از ایثار و شهادت بنویسد حمایت می‌شود
علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مسئولان و کارکنان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به نوکری جامعه ایثارگری این استان افتخار می‌کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه از قلمی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنویسد و از زبانی که برای ترویج این فرهنگ زیبا حرف بزند حمایت می‌کنیم افزود: در طرح‌های پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مولفه و اولویت اول است و هر کسی در این راستا بنویسد مورد حمایت این اداره‌کل قرار می‌گیرد.
امیری با بیان اینکه مسائل پژوهشی از جایگاه ویژه‌ای در مدیریت بنیاد شهید این استان برخوردار هستند، عنوان کرد: طرح‌هایی که ارایه می‌شوند مورد نقد و بررسی قرار گرفته و کمیته داوری درباره آن‌ها تصمیم می‌گیرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های پژوهشی یا باید ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و یا انتقال دهنده این فرهنگ زیبا باشند.
امیری با اشاره به اینکه الزامی نیست که ارایه‌دهنده طرح‌های پژوهشی حتما ایثارگر یا فرزندان آنها باشند، خاطرنشان کرد: قلم و زبانی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار کند دارای ارزش دنیوی و اخروی است و پاسداشت این قلم وظیفه و رسالت خادمان شهدا و ایثارگران است.
وی، با بیان اینکه ثبت آثار و خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدای این خاک از ضروریات مقابله با جنگ نرم دشمن بوده، اذعان داشت: سازمان بنیاد شهید این استان این مهم را آغاز کرده و اکنون درصد بسیاری از این آثار جمع‌آوری شده است.
امیری، کار بر روی فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت را در استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری دانست و گفت: این موضوع جای کار بیشتری داشته که لازم است برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس، شهادت و ایثار به نسل جدید تلاش بیشتری کنیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وقتی این انقلاب و اسلام چنین گنجینه‌هایی برای خنثی کردن توطئه‌های نرم دشمن دارد چرا نباید از آن نهایت بهره را برد و جوانان را با آرمان و راه این بزرگان آشنا نکنیم.
 وی گفت: مسئولان این استان برای خدمت به جامعه ایثارگری آماده هستند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول