اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد:

پذیرش 43 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه خلیج فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت:‌ تعداد 43 نفر دانشجو از خانواده شاهد و ایثارگر، در سال تحصیلی جدید در دانشگاه خلیج فارس پذیرش شده‌اند.

پذیرش 43 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن تاجیک صبح امروز در نشست ستاد امور ایثارگران و شاهد دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: از این تعداد 31 نفر در دوره‌های روزانه و 12 نفر در دوره‌های شبانه پذیرش شده‌اند.
وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌های شهدا در تداوم انقلاب بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس همواره در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر پیشقدم بوده است.
تاجیک با تبریک عید سعید قربان، به تعامل دانشگاه خلیج فارس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اشاره و  تصریح کرد: در میان دستگاه‌های اجرایی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر دارای تعامل بسیار خوبی با دانشگاه است که امیدواریم بتوانیم با افزایش این همکاری، در خدمتگزاری بهتر به فرزندان شاهد و ایثارگر موفق باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز با تشکر از ریاست دانشگاه خلیج فارس به تبیین وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران و نقش این عزیزان در جامعه اشاره کرد.
سید مصطفی مهدی افزود: باید با نظارت و پیگیری بیشتر نسبت به مسائل علمی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر حساس بود و در این زمینه تلاش بیشتری کنیم.
در این نشست مسائل آموزشی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین مقرر شد تهیه مقدمات مورد نیاز برای برگزاری اردو ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر به شهر مقدس قم پیگیری شود.
همچنین مقرر شد در کوتاهترین زمان نسبت به برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دانشگاه اقدام شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول