اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

تفکر شهادت بالاترین مرتبه ایثار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: تفکر شهادت بالاترین مرتبه ایثارگری است.

تفکر شهادت بالاترین مرتبه ایثار است
نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه استکبار و استعمار جهانی کمر همت را به نامردی بسته‌اند، اظهار داشت: استکبار می‌خواهد تا به اشکال مختلف از جمله طراحی ترور در مقابل تمام حرکت‌های انقلاب اسلامی بایستد و مسیر اهداف اسلامی را منحرف کند.
وی ادامه داد: آنها به این معنا رسیده‌اند که نظام اسلامی یک نظام استکبار ستیزی است و ما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و منویات امام خمینی(ره)، از ابتدا با تمام توان خود در مقابل ابر جنایتکاران ایستاده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه استکبار جهانی می‌خواهد با توطئه‌های مختلف در برابر معتقدان به نظام اسلامی بایستند، ابراز داشت: این فاجعه تروریستی یکی از آن هزاران دسیسه‌ای است که آنها تاکنون طراحی کرده‌اند ولی به جایی نمی‌رسند.
وی با اشاره به اینکه شهادت داستان ماندگاری کسانی است که دانستند دنیا محل ماندن نیست، افزود: شهدای ما به این معنا می‌رسیدند تا در مسیر الهی، فرامین امام خمینی(ره) و ائمه اطهار حرکت کنند و شهدا ایثار را به معنای واقعی تجلی بخشیدند.
نصیری با بیان اینکه تفکری که اکنون در جامعه در قالب شهادت تجلی یافته بالاترین مرتبه ایثارگری است، اضافه کرد: ما باید با تاسی از آموزه‌های دینی و شهدا در تمام مراحل زندگی بحث ایثار را نهادینه کنیم.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند یاد شهدای ما یادبود ارزش‌های انسانی است، بیان داشت: شهدا به دنبال ارزش‌های انسانی بودند و پیروی از این ارزش‌های انسانی و اسلامی کمترین کار است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تصریح بر اینکه استکبار جهانی در جنگ نرم و در  قالب توطئه جدید ارزش‌هایی را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید تابع محض دستورات مقام معظم رهبری باشیم و از ارزش‌های اسلامی حفاظت کنیم.
وی اذعان داشت: استکبار باید بداند ملت ما در جبهه استکبارستیزی هستند و با هرچه زیاده خواهی مقابله می‌کنند و این اندیشه ناب بسیجی به تاثیر از اندیشه ناب معصومین(ع) است.
نصیری گفت: ملت ما همواره در مقابل منافع استعمارگران می‌ایستند و شهدای ما به مرحله تعالی و به بالاترین سطح ایثار رسیدند.
وی با اشاره به اینکه جوانان ما با الگو گرفتن از آموزه‌های دینی و توکل بر خدا و به معنای واقعی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستاده‌اند، ابراز داشت: در ابتدای انقلاب ساختار نظام انقلاب اسلامی به درستی شکل نگرفته بود که عوامل ضد انقلاب تفکر کودتا را در ذهن داشتند.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول