اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کوثر:

یاوه‌سرایی استکبار نشان از تزلزل قدرت آنها است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: یاوه‌سرایی استکبار جهانی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نشان از تزلزل قدرت منطقه‌ای و جهانی آنها دارد.

یاوه‌سرایی استکبار نشان از تزلزل قدرت آنها است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت غدیر در گیوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز با تکیه بر فرهنگ ارزشمند قوی عاشورا و انتظار با غلبه بر تمامی استکبار جهانی توانسته است آرمان‌ها و اهداف خود را تحقق عینی ببخشد و یا در مسیر تحقق بخشیدن به آنها گام بردارد.
وی با اعلام این‌که دنیای استکبار تاب تحمل الگو شدن ایران و استقلال امت‌های اسلامی را به تبعیت از ملت ایران ندارد، تصریح کرد: امروز آمریکا و همدستان منطقه‌ای او با تمام ابزار و امکانات تبلیغاتی، رسانه‌ای و حرکت‌های شوم و بی‌ثمر خود به صحنه آمده‌اند تا بتوانند انقلاب اسلامی ایران را در رسیدن به اهدافش دچار خلل و کاستی کنند در حالی که آرمان‌خواهی ملت ایران همیشگی و جاودانه است.
رئیس‌ساداتی با بیان این‌که نظام استکباری تاب تحمل شناخت و بیان جایگاه ولایت فقیه را ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن از سرمایه بزرگ ملت ایران با نام ولایت و تبعیت از اندیشه و آرمان امام متقی در نگرانی و هراس به سر می‌برد و هر روز با عصبانیت بیشتر سعی می‌کند کینه‌توزی خود را به نظام اسلامی ما نشان دهد.
این مسئول در ادامه سخنان خود به حادثه غدیر و همچنین عظمت و ابهت جایگاه ولایت در مکتب اسلام اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران به واسطه این نعمت بی‌پایان در سه دهه عمر پربرکت خود توانسته است بر دشمن چیره شده و از کیان این سرزمین نیز حفاظت و حراست کند.
به گزارش فارس، فرماندار کوثر از ایران به عنوان گهواره عفت، شرف، ایمان، ولایتمداری و غرور پایان‌ناپذیر یاد کرد و گفت:‌ عید غدیر عید ولایت و عید اکبر امت اسلامی است و باید با شکوه‌تر از تمام اعیاد ملی و مذهبی برگزار شده و هیمنه دشمن با پاسداشت عید غدیر به عنوان عید اکبر ولایت شکسته شده و کمرش خم شود.
رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود افزود: این ثمره غدیر، عاشورا و انتظار است که جوانان این سرزمین نظام استکباری شرق و غرب را به حیرت و هراس انداخته است و آنها یارای مقابله با قدرت ملت بسیجی ما را ندارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول