اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه پارس‌آباد:

استکبار جهانی به چوپان دروغگو می‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: استکبار جهانی در حمله به ایران چوپان دروغگویی را می‌ماند که تنها صبح تا شام فریاد دروغی سر می‌دهد.

استکبار جهانی به چوپان دروغگو می‌ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: بیش از دو دهه است که استکبار جهانی از حمله به ایران با شدت و حدت سخن به میان می‌آورد اما از ترس و واهمه قدرت ملی ایرانیان به سرعت از این گفته خود عقب‌نشینی کرده و کلام آنها به ادعای چوپان دروغگو شبیه است.
وی ادامه داد: تاریخ به روشنی نشان داده است که هر چقدر دشمنان این انقلاب یاوه‌سرایی کنند و علیه ملت ما موضع‌گیری کنند قدرت ملی ایرانیان افزون‌تر شده و آبروی استکبار هر لحظه بیش از گذشته دچار خدشه و تزلزل می‌شود.
امام جمعه پارس‌آباد به گزارش مدیر کل آژانس هسته‌ای مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح‌های غیر‌متعارف اشاره کرد و گفت: ما نیازی به ساخت بمب‌ اتمی و هسته‌ای نداریم چرا که از قدرت بی‌نظیر ملت خود در مقابله با تهدیدهای دشمن آگاه هستیم و چنین رفتارهای غیر‌انسانی را کار اجنبی‌ها و شیاطین می‌دانیم.
علوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در چند سال اخیر حرکت صلح‌آمیز هسته‌ای خود را به دنیا نشان داده و حتی آمادگی پذیرش ماموران آژانس را داشته است خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های متعدد ماموران آژانس این حقیقت به اثبات رسیده است که هرگز کشورمان به دنبال دست یافته به بمب هسته‌ای و یا تجهیزات غیر‌متعارف نیست بلکه دشمنان با چنین ابزارهای دروغینی سعی می‌کنند فشار جدید را به ایران وارد کرده و آن را از معرکه به دور کنند.
وی به پایداری ملت ایران در تمام مقاطع اشاره کرد و افزود: شوک و عصبانیتی که استکبار امروز به آن گرفتار شده ناشی از سرخوردگی‌های منطقه‌ای و داخلی است که از ترس پاسخگویی آنها فرافکنی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود به عید اکمل دین و اتمام نعمت الهی عید غدیرخم اشاره و اضافه کرد: ‌این عید سرمایه بزرگ امت اسلامی در اثبات حقانیت رهبری صالح جامعه است که تنها به دست ولی و جانشین صالح و سالم اتفاق می‌افتد.
علوی ادامه داد:‌ این عید بزرگ باید با تمام توان و تلاش دستگاه‌های اجرایی در شهرستان پارس‌آباد میمون و گرامی داشته شود و بیش از کارهای سوری سعی شود فلسفه غدیر و پیام آن به امت اسلامی تبیین و تشریح شود.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: بزرگ‌ترین معروف در شناخت غدیر درک حقیقت امامت است که اگر امت اسلامی از عظمت آن با خبر باشند هرگز به تفرقه و دو‌دستگی گرفتار نمی‌شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول